MR

lene84

Elsker forumet
Guttungen skal til Haukeland på kontroll i morgen . Den inneholder blant annet MR undersøkelse.
Siden gubben var med på forrige kontroll så er det min tur nå.
Men så kom jeg plutselig på nå at jeg kan vel ikke sitte i MR rommet jeg ? Kan jeg det????

Jeg fikk ikke gjøre det, vi tok ikke mr men andre prøver på lillegutt for litt siden... Og gubben var ikke med så måtte ringe pappa så han fikk kommet å vært med inn...

Ok. Da får jeg si til han at han må ringe sjefen og si at han ikke kommer på jobb i morgen. Tenkte å shoppe litt når jeg først skulle til byen , men da blir det jobb på meg i steden :p

Vi fikk ikke bli med inn da vårt barn skulle ta Mr. Ho ble bedøvet. Måtte ligge helt stille for at bildene skulle bli bra.

Ja han fikk narkose hver gang frem til han var ca 5 år. Da var han dritt lei av "sovemedisinen" som han kaller det , og fikk prøve uten. Legene mente at en 5 åring ikke klarte å ligge helt i ro og var klar for å gi narkose. Men jaggu klarte han det!! Låg heelt stille :) så etter det har han tatt MR uten narkose hver gang :)

Så nå når han tar uten narkose får vi være med inn visst guttungen vil , og det vil han :)

Skulle egentlig ta MR selv 17 juni, da ville jeg være 11+3, men den ble utsatt til 5 juli, da er jeg 14+0, hun på røntgenavdelingen sa at de hadde en regel om at en måtte ha passert 3 mnd.

❤Nr4erPÅvei❤

Back
Topp