MR på Ahus

Mia_mini

Elsker forumet
Dere som også er med på morkake forskningen på Ahus.

Jeg har blitt trekt ut for å ta MR.
Men det står at man skal ligge stille i 30-60 minutter.
Om det ikke blir like mykt som en sofa/seng, så kommer jeg ikke til å klare det :(

Er det noen andre som har tatt MR allerede?
Hvordan var det?
Fikk du vondt i ryggen etterpå?

var der i går. du får pute under hodet og under beina og blir bygd opp så det går fint. jeg hadde veldig bekkensmerter og korsryggsmerter men gikk bra, men den maskina bråker noe sykt så du er obs på det. er du var på lyd så si ja til ørepropper i tillegg til headsettet

var der i går. du får pute under hodet og under beina og blir bygd opp så det går fint. jeg hadde veldig bekkensmerter og korsryggsmerter men gikk bra, men den maskina bråker noe sykt så du er obs på det. er du var på lyd så si ja til ørepropper i tillegg til headsettet

Okey. Godt å høre det da.
Takk for tips, det skal jeg prøve å huske. Jeg er veldig var på lyd.

det er som en brannalarm/ innbruddsalarm som piper veldig høyt.... jeg fikk litt sånn følelse av at jeg burde reise meg å gå ut midt under det/ evakuere lissom. men det gikk greit også er det en del sånne trekk pusten, pust ut og hold pusten så ikke slipp ut all pusten for da sliter du. de sier ifra om dette da og maskina sier ifra når du ikke kan røre deg osv. samt de snakker med deg underveis og du får en knapp å trykke på om det er noe.

Back
Topp