Mr og graviditet

mi an

Blir kjent med forumet
Var så uheldig og slo begge knea ut av ledd i forje uke, var da på rønken for å utelukke brudd og skal tilbake på MR for og sjekke om noen bånd er røket av.
Men greier de og sjerme babyen mot strålene?
Er litt skeptisk, er det noen som har erfaringer?

Var på MR når jeg var 7 mnd på vei, for å sjekke om jeg hadde fått nerver i klem etter at jeg hadde falt og brukket halebeinet.
De la ingenting over magen, for MR benytter seg ikke av røntgenstråler. Dermed ingen strålingsfare.

Men jeg kan love deg at det ble aktivitet i magen, mens jeg lå i trommelen. Den bråker noe sinnsykt!
(De sa forresten på forhånd at babyen kom til å merke all støyen.)

Sorry, men når ei leste overskrifta tenkte ei "mister" i stedet for mr, så skjønte jo ingen ting og ble veldig nyskjerrig!![8D][:D]

ORIGINAL: ThisIsAnfield

Sorry, men når ei leste overskrifta tenkte ei "mister" i stedet for mr, så skjønte jo ingen ting og ble veldig nyskjerrig!![8D][:D]

sign haha

Jeg tok CT av hodet da jeg var gravid i 6. mnd. Da ble jeg mer eller mindre pakket inn i bly[&:]

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: Insania

Var på MR når jeg var 7 mnd på vei, for å sjekke om jeg hadde fått nerver i klem etter at jeg hadde falt og brukket halebeinet.
De la ingenting over magen, for MR benytter seg ikke av røntgenstråler. Dermed ingen strålingsfare.

Men jeg kan love deg at det ble aktivitet i magen, mens jeg lå i trommelen. Den bråker noe sinnsykt!
(De sa forresten på forhånd at babyen kom til å merke all støyen.)

Det er den trommelen vi snakker om sant? Den var det strålinger i når jeg var,menneh tok røntgen av hodet jeg da..

CT og MR er to forskjellige ting.

Jeg skulle ta mr av magen, og fikk beskjed om at jeg ikke kunne være gravid da...  Så den ble utsatt noen mnd,gitt [;)]

Back
Topp