Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå, den var fin hva den kostet?
Den er ikke såå ille priset da, 1500kr var det vel jeg ga for den de har den mange steder, jeg kjøpte den på nettet fra lillefin.no, man kan da plukke opp selv på lageret i Asker så slipper man fraktÅh! Smelt <3 Tørr nesten ikke spørre hva den kostet og hvor du kjøpte den?
De har den på diverse nettbutikker, jeg kjøpte fra lillefin.no, vet at vakrerom.no også har hatt noen, og sett de endel steder i butikker merket heter Mr.Maria så man kan sikkert Google det og se hva man kommer overÅ hælledussan! Så fiiin! Hvor kan jeg finne en sånn? <3
Syns ikke det var så ille!Den er ikke såå ille priset da, 1500kr var det vel jeg ga for den de har den mange steder, jeg kjøpte den på nettet fra lillefin.no, man kan da plukke opp selv på lageret i Asker så slipper man frakt
Finnes i ulike dyr også, den mest populære er en kanin som heter Miffy. Jeg har en greie for isbjørner så det var ikke så vanskelig valg for min del merket heter Mr.Maria
Synes den er så søt at jeg bare vil klemme på den hele tiden!
Nothing haunts us like the things we didn't buy Har du tenkt på den til nå så betyr det at det er meningen at du skal kjøpe den.Off. Jeg har tenkt på denne lampa hver dag siden jeg så den... Tror ikke jeg klarer å holde meg mye lenger nå får kalle det julegave/fødselsdagen til meg selv