Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blander med sodasteam-sirup.
Den med sjokolade smaker nesquik laget med vann. Den "uten smak" har sitronsmak.
Spørs litt på personen som skal ha det. Ingen av delene er spesielt ille jeg personlig foretrekker den vanlige, mens barn f eks ofte liker den med sjokolade bedre.Hmmm. Nesquik med vann høres ikke godt ut, men det er kanskje bedre enn den "smakløse"?
Spørs litt på personen som skal ha det. Ingen av delene er spesielt ille jeg personlig foretrekker den vanlige, mens barn f eks ofte liker den med sjokolade bedre.
Fikk beskjed om at det klumper seg om det blandes med melk.Men husk at movicol kan blandes med hva som helst. Så dere kan blande det i sjokolade melk selv.
Jepp. Veldig søt synes jeg.Er den vanlige søt? Jeg synes den lukter litt som den væsken man må drikke når man tar glukosebelastning.
Bare gi den nok tid og røring så skal det gå ann, men vil anbefale vannbasert blanding, lettere.. Jeg kjenner noen som blander det i cola.Fikk beskjed om at det klumper seg om det blandes med melk.
Bruk dulcosoft istedenfor, ganske nøyaktig det samme bare helt uten smak
Ok. Vi fikk beskjed om at det gikk helt fint på apoteket. Min har refluks og derfor viktig å ikke bli forstoppet. Så her ble det bare blandet i det som passet der og da. Han kan ikke drikke juice og kan ikke spise druer. Refluks barn reagerer på forskjellige ting, eneste jeg har fått vettuge svar fra er apoteket som mistenkte at han reagerte på fruktsukker. Masse på sykehuset men de ringer aldri tilbake.Fikk beskjed om at det klumper seg om det blandes med melk.
Jeg får prøve ut ulike ting. Det er jeg selv som trenger en kur nå, er så lei av å være forstoppet nå!Ok. Vi fikk beskjed om at det gikk helt fint på apoteket. Min har refluks og derfor viktig å ikke bli forstoppet. Så her ble det bare blandet i det som passet der og da. Han kan ikke drikke juice og kan ikke spise druer. Refluks barn reagerer på forskjellige ting, eneste jeg har fått vettuge svar fra er apoteket som mistenkte at han reagerte på fruktsukker. Masse på sykehuset men de ringer aldri tilbake.
Den blir veldig tjukk.Fikk beskjed om at det klumper seg om det blandes med melk.
Det funker noenlunde. Virker bedre enn feks lactulose.Jeg får prøve ut ulike ting. Det er jeg selv som trenger en kur nå, er så lei av å være forstoppet nå!
Utrolig dårlig av sykehuset å ikke ta tak i problemet deres!