Movember

mor.til.<3

Forelsket i forumet
Desemberskattene 2014
Sparer mennene deres movemberbart? Min ser helt grusom ut med barn , veldig få menn kler bart syns jeg , men skjegg ( trimmet ) er hot :) ImageUploadedByBV Forum1415613404.659971.jpg

Hihi! Episk skrivefeil :-D

Nei min mann har stort sett skjegg hele året. ikke sånn som komikerfrue sin mann, men mye kortere. Han ser så barnslig ut uten ;-)

Nei ikke i år. Han gjorde det i fjor men gikk bare og klaga fra ca 10 november for det stakk på underleppa, så han droppa det i år.

Min har hatt bart og skegg så lenge jeg har kjent han. I starten hadde han snurrebart :P syns han kler det veldig godt, å han får ikke lov å fjerne det ;) ❤️

Min mann har skjegg hele året, men i november begynner sparingen til vinterskjegget, som er helskjegg heller enn bare på haken. Han holder det fint trimmet, ellers er det slutt på kyssing. Kan ikke fordra bartehår i nesen :p

Ingen bart på mannen her. :P Fint formål, men han passer det ikke sier han. :P

Han prøvde det i fjor :p d holdt for meg !

Ja, i fjor også. Men tror ikke han klarer å ha den så lenge. Men vi får se :)

Min kjære har sjegg hele tiden. Typisk 3 dagers da! Ser ikke ut som min mann hviss ikke! :P får skikkelig baby fjes uten sjeggvekst å det passer ikke på min snart 35 år gamle mann! :P

Min driver å sparer til bart. Grøss og gru :( Håper den snart forsvinner! Fint formål, men liker ikke å bli stukket i ansiktet :/

Nei, for han er det ikke noe vits å prøve. Han har ikke så mye skjeggvekst at det gjør noe og det er jeg veldig glad for :) Liker ikke bart

Nei ikke bart, men han har kort skjegg hele året :) Sexy ;)

Gubben prøvde i 4 dager, så tok han den fordi han syns det så så stygt ut:p

Mannen min har skjegg på haken, og har nå bestemt seg for å spare til movember-bart. Jeg elsker menn med flotte barter, men han har skikkelig dårlig hårvekst på overleppen, og ser egentlig bare ut som en dust :P Men, men, han og resten av gjengen på jobben hans får bare styre på :-)

Sambo begynte å spare til vinterskjegg for en stund siden, så har allerede mye skjegg. Og snurrebart :) men han kler det faktisk. Skjønt, tror ikke han hadde vært så fin med bare bart altså. Han prøvde det en gang og jeg trodde jeg skulle le meg i hjel. Så helt latterlig ut! Men med skjegg til så er det riktig så snasent :)

Back
Topp