Movember... (bart)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Sølvi
  • Opprettet Opprettet
Han trur med at han skal.. Jeg er helt i mot den barten.. Det går til en god sak.. Men jeg overfører heller penger til dem enn å bli sår i ansiktet hele november av mannen som stikkebust..

Nei han har ikke det, ikke skal han heller -og det er jeg glad for! :)

Det hjelper jo på den måten at det øker oppmerksomheten rundt temaet.
Mannen min sparer bart, og jeg er potte sur! :p en mann som kler mindre bart skal du lete lenge etter! Flaut at han møtte opp til første arbeidsdag i ny jobb i dag, med den stygge barten! Det er så tynt på midten at det ser ut som han barberer der og bare har en tjavs med bart på hver side! :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Hahahah!!! :D :D

Han dusten her sparer bart. Så nå sparer jeg min bart. MOHAHA! :D

(Skjønner at d er for en god sak altså, og gubben donerer litt itilegg. )

Han ville men jeg sa nei. Han har så ukledelig fassong på barten!

Bare tru han med at da blir det ikke noe homping på han.. Hehe

Er så lite uansett at det er ett dårlig pressmiddel :p Men vi har inngått en avtale, når han er ferdig med barten så skal han ta skjegget også :p Skal vokse det ut igjen da, men da kommer han til å se hvor forbanna lik han er på farsin og ALDRI mer få bart! :p Gleder meg! Haha!

Sambo har hatt bart så lenge jeg har kjent han, så blir vel ikke noe i anledning denne mnd. Men jeg liker skjegg å bart. Alltid gjort det :)

Han har vel begynt hvert år, men han ser bare skitten ut på overleppa :D

Min har lite hårvekst i ansiktet så han må pent barbere d lille som er.. Bare flekkvis :p

Dårlig vekst for skjegg og bart. Så det ser bare komisk ut. Spredte byger i ansiktet :D Så her blir det barbert bort :)

Ja, gubben har movember bart. Han har "donert" sin far til prostatakreft:(, og bruker enhver sjanse til å oppfordre andre mannfolk til å ta en prostataundersøkelse! Movember er jo for å skape mer åpenhet om prostatakreft, og mannfolk generelt er lite flinke til å snakke om prostataproblemer og kreftmuligheten! Så nå i bartemnt. er det endelig mulig å snakke om det! Donere penger er vel og bra, men prostatakreft må faktisk oppdages før man kan behandle det!

Back
Topp