Mountain Buggy

Cybele

Glad i forumet
Vet ikke om det fortsatt er folk her inne å spørre, men prøver meg nå;) Noen her som har  mountain buggy urban joungle sportsvognen? Er dere fornøyde på vinterføre? Vi har fra før en stokke vogn, men siden vi fant ut at den er litt slitsom å kjøre på snø og slaps, har vi bestemt oss for å ha en vintervogn i tillegg, og evt. selge stokke til vinteren. Vi reiser til USA i morgen, og har bestilt en Mountain Buggy til hotellet, slik at vi har den når vi kommer. Håper vi blir fornøyd:) 

Og forresten, om noen andre drar til USA, det er svinbillig med vogn i forhold til hjemme. Denne vognen koster 6800kr her i Norge, og vi fikk denne fargen til 2200kr i USA, riktignok var det litt tilbud også, men likevel.: http://media.cymaxstores.com/Images/1523/224439-SM2.jpg

Veldig god vogn, har hatt dne i 3.5 år, også brukt den som bagvogn. Supert tilbud du kom over.. Min var ikke så billig der borte, jeg fikk 2011 modellen Nordic versjon da, den med lapp bak opp til taket, ikke alle har det!

Lykke til med vognbytte, du vil absolutt ikke bli misfornøyd, den kommer seg fram ja! Husk å bestill regntrekk, svindyrt hjemme!

Så bra du er fornøyd med vognen! Gleder meg til å ta den i bruk!

Jeg kjøpte med regntrekk, solbeskyttelse og lammeskinn. Var utrolig mye billigere enn i Norge ja. Sammenlignet prisene, og for alt utstyr og vognen ville det kostet nesten 9000kr i Norge. Vi betalte 3500 for alt :D Også fikk jeg med med en ju ju be stelleveske for halve prisen av hva det koster i Norge, er så mange fristende ting i uniten;)

Du var vel også i USA nettopp, så du kjenner nok igjen følelsen av å bli fristet til shopping, hehe!

HAHA, ja.. Drar over igjen om en uke :-D blir tre uker da!

Genialt. Så billig da. Moro at den kommer til hotellet:) ventet vel en ber på deg bor du var i USA bønna ?:) må jeg også over å dra med meg en vogn m.m hjem :)

Back
Topp