Mountain Buggy Urban Jungle

• Trådstarter Trådstarter Nyckelpiga
  • Opprettet Opprettet
N

Nyckelpiga

Guest
Noen som har erfaring med denne vogna?

Har veldig lyst på den og kommet over et godt tilbud, men tørr ikke helt å bestille...

Jaaaaaa:) jeg elsker den!!!!

Vi kjøpte den som sportsvogn da poden var litt over året, og skal nå kjøpe bagen til den, slik at vi kan bruke den når lillebror kommer.
Vi har også emmaljunga edge duo, veldig bra den også, men den er myyyye tyngre og tar stor plass. tung å løfte inn og ut av bil. Så her blir det nok MB brukt mest.

Knallgod å trille, lett å legge sammen, og veldig fin:)

Søstera mi hadde den, og jeg vil ha den ;)

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Jaaaaaa:) jeg elsker den!!!!

Vi kjøpte den som sportsvogn da poden var litt over året, og skal nå kjøpe bagen til den, slik at vi kan bruke den når lillebror kommer.
Vi har også emmaljunga edge duo, veldig bra den også, men den er myyyye tyngre og tar stor plass. tung å løfte inn og ut av bil. Så her blir det nok MB brukt mest.

Knallgod å trille, lett å legge sammen, og veldig fin:)

Ah, tusen takk! Nå tok du akkurat avgjørelsen for meg, det blir nok en mountain buggy, ja! :D

Jeg har den ! Både bagen og sportsdelen ! Brukt den til begge mine og er superfornøyd ! Den er såååå god og lett å trille :):)

Jeg har den ! Både bagen og sportsdelen ! Brukt den til begge mine og er superfornøyd ! Den er såååå god og lett å trille :):)

Så godt å høre, jeg begynner å bli overbevist om at dette er vogna vi ender opp med :)

Har den, og er kjempefornøyd. Anbefaler og bestille på vognimport.no! billig og rask levering, vet mange fler som har bestilt også, ingen problem, bruker og vere tilbud heletiden, og mye billigere enn andre plasser!:)

Har vogna, bestilte fra vognimport.no jeg også men det tok sin tid for å si det sånn! bestilte med fly for å få den raskere, de fikk inn feil farge så måtte vente i nesten 2 uker til på ny vogn! uheldig der, men fikk tilbake flyfrakten :)
veeeldig fornøyd med MB urban jungle <3 skal ha den i søskenvogn også nå når mini kommer :)

Hadde den en stund, kjempegod å trille. Men den var så lang sammenslått at jeg såvidt fikk den i bagasjen og bagen var alt for liten. Men vet mange er veldig fornøyde med den. :)

Hadde den til førstemann og vi skal bruke den nå igjen til babyen i magen! Men er lurt å sjekke om den går i bagasjerommet, den er lang! Vil egentlig kjøpe ny modell, men det mente mannen var bortkastede penger. :P

Den kjøpte jeg i januarsalget,20% :) nå håper jeg bare den går i min lille bil, det var grunnen til ny vogn.

Hadde den til førstemann og vi skal bruke den nå igjen til babyen i magen! Men er lurt å sjekke om den går i bagasjerommet, den er lang! Vil egentlig kjøpe ny modell, men det mente mannen var bortkastede penger. :p

Morsomt at du sier det... Var en runde på lørdag for å forhøre oss litt rundt om den. På Babyshop fikk vi prøve den i bilen og det viste seg selvfølgelig at den var for stor for min lille bil. Typsik når vi endelig hadde bestemt oss! Vi endte i stedet opp med klassikeren emmaljunga city cross, men var uenige om farge. Jeg har vært bortreist noen dager og da jeg kom hjem hadde mannen vært i Sverige og kjøpt vogna jeg ønska meg som stod klar som en overraskelse i stua :) Endelig ferdig med evighetsprpsjektet om valg av vogn!

Back
Topp