Mountain Buggy urban jungle

sunniz

Flørter med forumet
Hei, jeg lurte bare på om noen hadde noe erfaring med denne vognen? Positivt/ negativt?

Ingen erfaring, men synes den er dritfin! Hehe. Hadde absolutt vurdert den om jeg skulle kjøpe vogn igjen. 

Jeg har TFK joggster twist, og synes kanskje at den er mer "skjerma", både bagen og sportsvogndelen. Mountain buggyen blir kanskje litt mer åpen i forhold. 

Jeg hadde den til snuppa. Den er helt super å trille, men bagen er relativt liten og sittedelen er veldig åpen og lite lun. Helt super om sommeren, men er alt for åpen og ubeskyttet så da vinteren kom byttet jeg til emmaljunga som jeg er kjempefornøyd med! :) 

Jeg hadde nok kjøpt den om jeg skulle hatt en ny vogn *ønsk*

For min del finnes IKKE den perfekte vognen, man må se på hva man ønsker seg og velge ut fra det! 

MEN når det er sagt så er jeg også veldig fornøyd med min simo Kombi, den er lun og det er 3 vinteren vi bruker den og guttungen ligger fortsatt fint når han sover (ble 2 i feb) og han sover ute i vogna nærmest hver dag. 
Det er masse plass under og den er STABIL! 

MEN; kunne absolutt tenkt meg UJ - for den har så mange BRA egenskaper!! 
Og er FIIIIN
Minus er nok en liten bag og at den er veldig "åpen" etter hva jeg er vant til -
 venninnen min sin gutt vokste ut av bag-delen når han var 5 mnd og han er liten i str.. 
jeg liker sportsdelen godt, bedre en de andre sportsvognene!! 

Ja det var litt positivt og negativt som jeg tenker... 

Har denne til tvillingene,seriøst god trillekomfort og med regntrekk og stormtrekk til virkelig ille dager så går det fint selv om den er lite lun/trekkfull.
Et minus og det er at ryggen ikke kan taes helt opp,jeg måtte ha en pute bak ryggen da di var mindre,nå lener di seg frem selv så det er ikke et så stort problem lengre.
Lykke til med valget :)

Back
Topp