Mountain Buggy Urban Jungle med plus liggedel

yellowgowan

Første møte med forumet
Hei! :)

Hvis det er noen som vurderer å kjøpe en Mountain Buggy Urban Jungle barnevogn, så kan jeg dele en produktanmeldelse med dere, som jeg selv gjerne skulle hatt - før jeg kjøpte denne. Det skal presiseres at jeg har kjøpt Mountain Buggy Urban Jungle med Mountain Byggy Plus liggedel. Dette er den som kan konverteres til en sittedel, som er vendt mot den som triller. Det skal samtidig nevnes at jeg tidligere har hatt TFK Joggster Twist, som etter min mening - var verdt hver en krone.

Jeg undersøkte en del på internett før jeg bestemte meg for å kjøpe denne. Barnevogna er populær og jeg konkluderte med at folk flest kun var misfornøyd med at bagen var liten. Jeg valgte likevel å kjøpe den, da den kom på salg med både sittedel og bagdel.

Jeg har imidlertid flere innvendinger:
1. Ja, bagdelen er liten. Den måler kun L76 x B27 x D20 cm.
2. Stoffet har generelt dårlig kvalitet og tåler ikke vann.
3. Trekket på bagen har dårlig passform. Selve lokket passer ikke ordentlig og stoffet på bagen kommer i veien for låsemekanismen til kalesjen.
4. Kalesjen er litt slapp, vanskelig å låse og løsne. Kalesjen slipper dessuten lett i bakkant, da den ikke kan festes.
5. Tilleggsutstyr medfølger ikke, bortsett fra flaskeholder. Både regntrekk og myggnetting/soltrekk koster 499 per stk. Regntrekket fremstår dessuten noe tett, men jeg har ikke tatt i bruk dette foreløpig.

Jeg må legge til at sittedelen fremstår i bedre kvalitet og vi gleder oss til å ta i bruk denne.
Liggedelen kan jeg imidlertid ikke anbefale, da den holder alt for dårlig kvalitet og rett og slett er dårlig gjennomført.

:)

Back
Topp