mountain buggy eller tfk vogn?

Guttemamma82

Forumet er livet
VIP
vurderer å kjøpe en stor trehjuling som man kan kjøpe på en stor bag på om man skulle trenge det.... men sportsdelen må være stor så en 2 åring kan sove i den og vogna må ta liten plass, vil og at den evt bagen skal være lang og stor

Hahahaha. Det får du ikke med en trehjuling. Det er bare de store firhjulsvognene som har så stor bag. Har du sett vognene i virkeligheten? 

ORIGINAL: Sicily

Hahahaha. Det får du ikke med en trehjuling. Det er bare de store firhjulsvognene som har så stor bag. Har du sett vognene i virkeligheten? 

jeg har da maxi cosi mura vogna nå og den har like stor bag som emmaljunga duo edgen som jeg hadde tidligere, har sett sportsvognene men ikke med bag

Tfk har ganske lik str på baggen som emmaljunga. Tfk er vel og større i baggen enn moutain buggyen, begge vognene har store sportsvogndeler[;)] vet iallefall at tfk blir ganske liten når du slår den sammen

jeg valgte tfk pga jeg syntes MB var så åpen..

Bruker den til både 6 mnd gammel med mykbag og 2 åring..

Fungerer helt glimrende til begge

ORIGINAL: Trine82

ORIGINAL: Sicily

jeg har da maxi cosi mura vogna nå og den har like stor bag som emmaljunga duo edgen som jeg hadde tidligere, har sett sportsvognene men ikke med bag

Har også denne! Kjempestor og fin bag til sånn vogn og være[:)]
Tfk har lengre bag enn MB, mener jeg.. Men den er også mindre pen og se på[8D]

Jeg ville ha valgt TFK, den er liten sammenlagt og har stor sittedel og bag. Den har større sittedel enn de fleste vogner.

ORIGINAL: Trine82

da blir det nok muligens tfk... ingen som skal selge noe vel? eller vil bytte i en maxi cosi mura 3 med bag [:)]

Du kan jo bestille fra tyskland[;)] sparer noen kr på d! Tar ikke lange tida hvis du velger en farge de har på lager[;)][:D]

Back
Topp