Mountain Buggy eller EasyWalker?

Anne My på landet

Andre møte med forumet
Jeg trenger litt hjelp, valget står mellom disse to vognene til nummer to, men klarer ikke bestemme meg for hvem av de vi skal ha..  Vi skal ha denne vognen med hardbag, så den vil bli brukt mye, og vi vil gjerne også ha så man kan klikke bilsete på vogna. Hvilke bilseter passer til Easywalker og hvilke passer til Mountain Buggy? Noen som har noen erfaringer/tanker /meninger om disse to vognene? Hvilken vogn skal du ha til februargullet?

Jeg kjenner desverre ikke til de to vognene.

Her brukte storebror City Cross med City Bag..
Likte ikke city bagen i det hele tatt så den solgte jeg når han var ferdig å bruke den.
Han har nå slutta å sove i barnehagen så blir å bruke City Crossen til lilebrøster også.
Men kjøper hardbag eller quadrolift til å bruke oppi sportsdelen. 

Jeg har mountain buggy:) har bare sportsdelen men er meget fornøyd med den:) trenger bare å kjøpe bag. Hadde aldri bilsetet på den fordi adapteren til bilsetet er bare en sånn ting du setter nedi som må festest med bånd over bilsete. Ikke noe klikk system. Så jeg kjøpte en brukt quinny zapp med adaptere som skal brukes til bilsetet den første tiden:) hadde samme opplegget sist, og var så greit å enkelt å bare slenge ut den lille trilla og klikke bilsetet oppå:)

Jeg har easywalker sky 2011 modell og elsker den!! Har besafe sete som jeg brukte på vognen ( veldig greit å feste) og i pakken med bilseteadaptere fulgte det med adapter til andre typer bilstol også, bla maxi cosi med fler! Skal bruke vognen denne gangen også hvis jeg får jente igjen! (vognen er herlig rosa) ;)

Easywalker uten tvil!! :))

Hvordan er bagen på Easywalker? Er det ok med plass til en Voksi Urban? Regner emd februarnurka må pakkes godt inn:)

Bagen er ikke kjempestor, men fint plass til pose! Datteren min er født i januar og hadde ingen problemer med plassen! :)

Back
Topp