Mottatt ringebrev, sende inn papirene eller ikke?

Enkefalos

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Aprillykke 2017
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Vi fikk ringebrev for et par uker siden, men har tenkt til å prøve Letrozol fire sykluser til før vi hopper videre til prøverør. Det fulgte jo med noen papirer man skal fylle ut og sende tilbake (sammen med passbilde osv), og jeg lurte på om vi bare kan gjøre det først som sist? Eller tar de det da som at man er klar og at man må begynne ved neste mens? Det hadde vært godt å få sendt det inn, så alt er klart når vi evt blir klare.

De bryr seg nok ikke noe om at du sender inn papirene. Du velger selv når du er klar for forsøk, så lenge det er innen ett år. :) Eneste måten å melde seg på er å ringe inn mens.

Send inn og ha alt klart du. Nå har jeg hatt to forsøk allerede og man velger selv når man vil ta forsøkene. Jeg var så sliten etter forrige at jeg sa når jeg ringte inn og fikk høre endringene i behandlingsplan at jeg sa jeg var usikker på om jeg ville hoppe på første etter ferie. Så de setter pris på at man sier hva man vil, og man får det somregel når man vil så lenge de har ledig plass og åpen klinikk :)

Ok, tusen takk for svar :D Da sender jeg de inn så fort vi er tilbake fra ferie!

Back
Topp