Mottagelig for røde hunder

¤Luga¤

Gift med forumet
Min jordmor ringte nettop og fortalte at prøvene mine visst viser at jeg er det[8|]
Det var visst ikke farlig for verken meg eller baby, men jeg skulle holde meg unna folk som har det. Men, da er det jo farlig om jeg får det da??

*forvirra*

Andre som har vært det i graviditeten?

Røde hunder er ikke bra å få i sv.skapet nei, men det er nok liten sjangs at du skulle få det pga de fleste barn og vokse er vaksinert mot det[;)]

ORIGINAL: Schmoopy

Røde hunder er ikke bra å få i sv.skapet nei, men det er nok liten sjangs at du skulle få det pga de fleste barn og vokse er vaksinert mot det[;)]

Ja, jeg tror det var noe sånt ho sa også... Men, merkelig at ikke jeg er det a[8|]

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: ¤Gabriel`s mam¤

ORIGINAL: Schmoopy

Ja, jeg tror det var noe sånt ho sa også... Men, merkelig at ikke jeg er det a[8|]

Du er nok det, jeg er det, men vaksinen trenger påfyll med jevne mellomrom og hvis det er lenge siden du sist ble vaksinert, kan vaksinen være svekket. Sånn det var hos meg.

Ja, snakket med mamma nå og hun sier jeg er det. Arg[:@]Da burde man kanskje fått info om at sånt må fylles på med åra da! Er jo ikke noe man går å tenker på det akkurat.

Jeg er det. Jordmora mi sa at jeg bare må holde meg unna hvis jeg vet noen er smittet av det. Jeg skal vaksineres på nytt når bebien er født[:)]

Back
Topp