motorisk utvikling, feil vei? :P

Cinii

Elsker forumet
Bollisen har lenge stått på alle fire og jukket gulvet og tok noen få "krabbesteg", men nå har han knekt koden på å komme seg fremover ved å skyve fra med ene foten istedet..så nå er han nede på magen igjen og bare skyver seg fremmover på magen,til ting han vi nå tak i,istedet for å forsette å lære seg å krype :(

Det er veldig vanlig det altså! Han er jo kjempeflink som kommer seg fremover allerede.
Noen unger krabber jo ikke i det hele tatt, de åler seg bare..
Da J begynte å komme seg fremover så ålte han seg i militæ-stil, en arm foran seg løftet seg frem;) Kanskje de føler det er litt skummelt å krabbe i starten og at det er tryggere å åle seg!

Jenta mi krøp ikke hun... 

aah.. trodde alle måtte krype før de klarte å gå :P jaja,da spiller jo det ingen rolle :)

Storebror her gjorde ikke noe slikt før han var 9 mnd, så ikke bekymr deg. Det er helt normalt at de åler før de kryper. Ikke alle kryper heller før de går

Han min har akkurat begynt å åle seg fremover, har aldri vært oppe på alle fire i krabbeposisjon. Jeg krabbet visst aldri skikkelig før jeg begynte å gå, mange kommer seg så bra avgårde med åling at de ikke får behov for noe krabbing!

Flinke Richard!

Johannes begynte å åle seg skikkelig på torsdag, så nå får ingenting ligge i fred! Planter og ledninger er favoritten ;)

Cinii skrev:
aah.. trodde alle måtte krype før de klarte å gå :P jaja,da spiller jo det ingen rolle :)

Jeg mente jeg så 4åringen min gå idag assa, selv om ho aldri krøp :P hihi.

Back
Topp