motorikk

sas

Gift med forumet
Jeg leste et innlegg for en stund siden at babyen hennes kunne rulle fra rygg til mage eller mage til rygg, husker ikke helt hvilke det var, og hun syntes det var tidlig.
William ruller nå fra mage til rygg, startet med det forrige uke. Og i dag så jeg han mens han lå på ryggen klarte å rulle seg til siden og prøvde å komme seg på magen!!!
Synes selv det er tidlig. Noen andres babyer som gjør det samme???
Leste på måned for måned og at i 4/5 måned øver barnet seg på rygg til mage, så da synes jeg william er tidlig ute. Fant ingenting om mage til rygg.

Ane og har snudd seg frå mage til rygg fra hun var 3 uker. Litt typisk for kiss kidd at ungene ikkje liker å ligge på magen, så jeg tror det er bevisst når hun snur seg rundt på ryggen med en gang jeg legger henne på magen. Hun gjør d ikke så ofte lenger nå, har hatt to behandlinger hos manuell terapaut

ORIGINAL: missy1984

ikke begynt med det her enda men snur seg fra rygg til siden eller magen til siden[:D]

Samme her! Han strever som bare det for å få snudd seg, men skjønner ikke hvor han skal gjøre av armene[:D]

Men da er jo nurkene deres tidlig ute da, iallefall for dem som snur seg fra rygg og til siden, for det er jo bevisst?? ELLER??
MORO DA[:D]

Back
Topp