Motløs, og alt føles bare urettferdig!

Siljean

Gift med forumet
Augustlykke 2015
❤️Mailykke 2022❤️
Vet ikke hva jeg vil med innlegget egentlig... bare få det ut tror jeg!
Føler for å ta en pause fra forum, og prøving og alt!
Ett år uten så lite som en svak strek! Mens andre popper ut babyer som perler på en snor. eller vell.. ett vennepar er blitt gravide, de har barn fra før og dette var ett «uhell», og de klager over om hvordan det skal gå osv. det bare.. ja jeg vet ikke! Kjenner bare misunnelsen kveler meg, også klager de iver det itilegg.
 
Vet ikke hva jeg vil med innlegget egentlig... bare få det ut tror jeg!
Føler for å ta en pause fra forum, og prøving og alt!
Ett år uten så lite som en svak strek! Mens andre popper ut babyer som perler på en snor. eller vell.. ett vennepar er blitt gravide, de har barn fra før og dette var ett «uhell», og de klager over om hvordan det skal gå osv. det bare.. ja jeg vet ikke! Kjenner bare misunnelsen kveler meg, også klager de iver det itilegg.

Det er dessverre sånn det føles å være langtidsprøver.. Alle de som blir gravide bare de trår over trusene til mannen; mens man selv sliter så utrolig. Det er så sårt; man kjenner vonde følelser (som sjalusi, depressive tanker eller annet).. Dessverre ikke å komme unna :/

Håper bare det klaffer raskt for dere nå. Plutselig så går det..! ♥️ Og, om ikke, så er dere begynt å få hjulene i gang for å få hjelp :) ♥️♥️
 
Back
Topp