Motiverende

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
41+2 og lite modning. Har hatt regelmessige kynnere frem og tilbake en stund, men har visst ikke virket. Ble strippet da, og skal møte torsdag klokka 9 for igangsetting om det ikke har skjedd noe til den tid :p

Lange dager altså! Vill venting der oppe i dag, så 4 timer for 30min sjekk.

Godt det er 25gr og sol. Grilling og kos i kveld :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg blir satt i gang på tirsdag om ikke noe har skjedd. Håper det skjer noe i løpet av helga. Syns igangsettelse høres skummelt ut. :oops: hadde to cm på torsdagen. Så håper det har åpnet seg ennå litt til. :p

Jeg blir satt i gang på tirsdag om ikke noe har skjedd. Håper det skjer noe i løpet av helga. Syns igangsettelse høres skummelt ut. :oops: hadde to cm på torsdagen. Så håper det har åpnet seg ennå litt til. :p

Ja la oss håpe det :) Har sa hun ingenting om åpning, men hun sa at livmorhalsen lå litt tilbaketrukket, og hodet var ikke helt festet, så høres uklart ut. Har uansett hatt en god del murringer etter stripping, og prøvd å gått litt for å få han lengre ned i bekkenet. Tviler på at det resulterer i noe fødsel, men er jo greit å modne litt mer :)

Vi får satse på pinsebarn Lilleblomst. Syns også at igangsetting høres skremmende ut. Virker som om det kan bli en lang prosess :p Iallefall om jeg er så umoden som nå!

Huff, du må være lei! Men jeg har troa på at det skjer noe snart! :) sender deg masse fødselsstøv!

Smålei. Formen er jo veldig fin da, men er jo så fint og varmt ute, så hadde vært fantastisk å blitt ferdig med det nå :)
Litt umotiverende og være helt umoden en uke på overtid. Snuppa kom jo av seg selv for 4 år siden etter kun noen timer på sykehuset, så ser for meg at igangsetting blir noen lange dager :p

Ønsket jo å gå hjemme med rier lengst mulig, men nå kan det se ut som om jeg må starte fra begynnelsen av på sykehuset gitt :p

Forstår godt at du ble lite motivert! Jeg fikk jo beskjed på mandag om at jeg var totalt umoden til tross for mange uker med kynnere.. Men i natt var det rett før vi kjørte til føden for jeg fikk regelmessige rier på 5-7min imellom som var ganske så vonde, noe helt annet enn de jeg har hatt i noen uker.. Men etter noen timer, paracet og varm dusj så dabbet de av.. Men jeg håpte at de vertfall skulle ha hatt noe effekt på modningen når jeg var på kontroll i dag.. Og gledens nyhet var at nå var jeg helt myk og moden og livmorhalsen var avkortet. Bare 1cm åpning, men hun sa at nå som jeg var moden så kunne åpningen komme fort bare riene tok seg opp igjen og ble effektive.. Så nå enhet jeg bare på at de skal komme tilbake..

Jeg blir satt igang onsd om jeg ikke har fødd til dess.. Noe jeg virkelig håper på!!!

Håper det modnes fort hos deg nå etter undersøkelsen i dag!! Tvi tvi :)

Back
Topp