Motivasjonstråd!

I går gikk jeg tur....
Og jeg spiste ikke snop!!!![:D]
 
frem med seg[:D]
 
Gikk tur i det flotte været igår, men spiste en liten hjemmelagd muffins[&o][:-]
 
I går var jeg ute å gikk tur i fin været. Men spiste litt is etter middagen.
 
MEn idag har jeg bare sittet på hverandaen til mamma i sola, spist middag, is og lekt med barna. Så sur smil på meg for i dag.
 
Igår gikk jeg en tur på 2 timer!!!!![:D][:D][:D]
Men spiste noen saltstenger og da[&o][&o][&o][&o]
 
Noen som kunne tenke seg å ta seg av denne tråden en uke eller to? e mye arbeid og eg kommer ikke til å være så mye her og ihvertfall ikke til helgen da eg ska på scrappemesse i lillestrøm[:D]
 
Har så mye å gjøre fremover så får bare tid til å stikke innom i ny og ne og om kvelden skal eg bruke tid på sambo[;)] hehe..
 
Spiste snop både på lørdag og søndag, men trimmet begge dagene[8D]
 
Igår spiste jeg ikke snop...Knasket heller på noen gulerøtter[:D]
 
Men trimma ikke så mye...Ble bare en trilletur på 1/2 time[&o]
 
Oki, nå er det full skjerpings her!!! Har prøvd å overse denne tråden siden jeg ikke har vært noe flink i det siste, men NÅ skal jeg skjerpe meg!!!
Spiste ingenting snop igår, og gikk på tur i fin været[:D][:D]
 
 
 
Er det noen som har tatt på seg å hjelpe til med denne tråden? Hvis ikke kan jeg godt gjøre det!
Godteri smiley på meg for i går.
 
Spiste ikke snop i går, trilla tur 1 times tid.
 
I dag har jeg ihvertfall trent. Jobber hardt med å holde meg unna godteriet. SYkt vannskelig i dag.
 
Hva skjer med ynlingstråden min? Noen som vet?
 
Nei, er det noe jeg ikke har fått med meg??
 
EC/Cathygirl trengte noen til å ta over tråden i noen dager. Så jeg sitter å venter på den nye og oppdateringer... 
 
Andri sa hun kunne hjelpe, men har ikke skjedd noe så eg ska se om eg kan få oppdatert litt nå![&:]
 
Back
Topp