Motivasjonstråd??

Lotus4_2

Gift med forumet
Juli13-jentene
Noen av oss har fått, mens andre venter enda. Men de aller fleste av oss har jo gjerne noen gravidekilo vi ønsker å bli kvitt etter svangerskapet. Mitt spørsmål da er om vi skal lage en motivasjonstråd? Kanskje dele litt treningstips som man kan skvise inn i hverdagen, mattips og gjerne bilder som viser fremgangen??
Vet ikke hva dere tenker?

Høres supert ut.
Jeg er så dårlig på komme i gang, og ikke minst holde det ved like :P

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Ja det hadde vært flott! :) eg ska hvertfall ner i vekt etter graviditeten! :P

Jeg slenger meg på her jeg å, tar jo noen uker før jeg kan komme i gang, men nu er det dags! :) jeg trenger å få gjort litt framskritt utover høsten. :)

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Vet det er mange som ikke har tilgang til julijenten13, men skal vi lage det til inne på det lukkede rommet slik at det ikke er så mye sniking fra upåloggede øyne?
Tenker vi kan lage en liste over hver sin start vekt og cm, og hvilken mål man har? Jeg kan ta på meg å oppdatere. Alle går jo trilleturer, så vi kan f.eks si at så mange km skal vi trille hver dag? Endomondo er helt super å bruke til slikt.

Vet det er mange som ikke har tilgang til julijenten13, men skal vi lage det til inne på det lukkede rommet slik at det ikke er så mye sniking fra upåloggede øyne?
Tenker vi kan lage en liste over hver sin start vekt og cm, og hvilken mål man har? Jeg kan ta på meg å oppdatere. Alle går jo trilleturer, så vi kan f.eks si at så mange km skal vi trille hver dag? Endomondo er helt super å bruke til slikt.
Høres supert ut ;)
Endomondo, er det en app?

Høres supert ut ;)
Endomondo, er det en app?

Endomondo er en gratis app :) man kan kjøpe en utvidet versjon, men må ikke ha det. Litt usikker på om den er bare android eller om den er på Apple og.

Ser den finnes til IPhone, får den ikke til min IPad da den kreve GPS :)
Men skal laste den ned på telefonen ;)

Endemondo er en bra app. Jeg slenger meg med;)

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Da har jeg lastet ned appen.
Hvordan skal jeg registrere meg?
Med Mail eller Facebook?
Hvis jeg bruker Facebook, blir alt jeg gjør da også delt der?

Da har jeg lastet ned appen.
Hvordan skal jeg registrere meg?
Med Mail eller Facebook?
Hvis jeg bruker Facebook, blir alt jeg gjør da også delt der?

Jeg har registrert meg med Mail, men av en eller annen grunn dukker det opp på FB når eg har brukt den allikevel. Men sikkert en "knapp" men kan trykken den funksjonen av.

Back
Topp