Motivasjonstråd, trening!

:( får ikke trene mer, legen sa nei til annet enn turer grunnet livmoren, smertene jeg har hatt og lavt blodtrykk!!
Blæææ..
Skal jaffal gå to lange turer i helgen
 
I går 45 min tur. 75/80. I dag tur i skogen 45 min. 76/80 ☺️
 
:( får ikke trene mer, legen sa nei til annet enn turer grunnet livmoren, smertene jeg har hatt og lavt blodtrykk!!
Blæææ..
Skal jaffal gå to lange turer i helgen
Huff det høres ikke bra ut. God bedring :)
 
:( får ikke trene mer, legen sa nei til annet enn turer grunnet livmoren, smertene jeg har hatt og lavt blodtrykk!!
Blæææ..
Skal jaffal gå to lange turer i helgen
Ikke kjekt! Må lytte t doktor'n og ta d m ro. Snart ferdig nå!:)
 
45 min cycling intervall
85/80:D og må jo være siste! Rekker ikke sykkel i morgen, da e d sommerfest og søndag blir eg satt i gang!:p
 
Fjelltur alene med hunden i finværet :)65 min. 78/80. Det føles litt nervepirrende å gå alene men det ble en flott tur :)
 
Økt 36/40 i kveld. Først en effektiv 30min styrkeøkt på overkropp og deretter en time yoga. Deilig! :D

Utrolig hva permisjonsstart gjør med energien tiltross for 10 timers arbeidsdag inkl. kjøring. ;):p:D
 
I dag har jeg gått tur :-D
89/90...
Nå er symfysen helt dau, klarer bare gå mini skritt..

En økt til skal jeg klare!
 
Økt 37/40 i går. Styrkeøkt sammen med kjæresten. :)

Gikk en deilig morgen tur med kjæresten i dag, men fy... det kjenner jeg godt nå. Vondt der nede! :confused:
 
Jeg fikk lyst til å logge treningen min her...:p Er den eneste som trener av juligjengen...! Er 36 uker og har trent 4 ganger i uken hittil i svangerskapet:)
 
Økt 38/40 i går. Ca 30 min sykkeltur (langt mer behagelig enn å gå om dagen) og deretter lett styrke i hagen. Deilig trening i fin været! :)
 
Vet dere..
Jeg har gått en lang tur på Morran bare for å få den siste, så forbanna stå :p bekken og mellom ben er helt dødt, men verdt det

90/90

❤️❤️❤️❤️
 
Tirsdag: Først ca 7 km gåtur med pappa på dagen og deretter ca 1 times styrketrening med samboer på kvelden (overkropp). Puh!!!!!
Blir mye sofaen på meg i dag ja! :p:p:p
Økt 39/40
 
Økt 40/40 i kveld. 1 times WOD (crossfit). Artig å være med på fellestimer igjen. Føles godt å kjenne at man fortsatt henger med! :D@
 
Trener og trener, men ingen effekt på mageboeren hvert fall! :p

Økt 41/40 i går. Crossfit time med gjengen i parken i går. Deilig uteøkt i passe høygravid tempo. ;)
 
Kom meg ut på en deilig liten 30min gåtur i morges etter 2 late dager.
Også fått meg en times rolig styrketrening inkl. 20min bevegelighetstrening nå på ettermiddagen. Økt 42/40

Takknemlig for at kroppen fortsatt henger med!
10 dager igjen til termin nå.
 
Back
Topp