Motivasjonstråd, trening!

Jeg tenker å begynner med turer raskt, var ute å trillet 5 dager etter KS med de to andre, men alt er avhengig av formen mln!
Styrke må jeg drøye, men jeg kan bruke strikk mener jeg.
Tenkte å høre med fysio dagen før KS, hva de anbefaler!
Målet mitt er å løpe 10 km for Grete under Oslo maraton, ikke meldt meg på enda, tar det som motivasjon.

Du da?

Etter fødsel/KS er også det nye treningsrommet klart, det motiverer veldig kjenner jeg :)

6 uker klarer jeg ikke å vente, men må vel ta det rolig. Derfor kjører jeg litt på nå tross elendig form, må bare få en overdose trening :p

Samme her, vrir ut hver trening eg kan få, vet ikke hvilke som blir siste på en stund:p

Kjørte på m turer fra jeg kom hjem sist. Hadde jo vaginal fødsel jeg, men lang og tung m vakuum og Max klipping, så husker jeg fikk litt fort vondt i bekkenbunnen. Er bedre trent nå, så håper d betaler seg etter fødselen og! Jeg trener jo på sats, så får ikke ta ham m før han er 6 uker. Kan dra på mor/barn trening på onsdager...ellers så blir d vel disse kjedelige øvelsene vi går på sykehuset, turer sp snart jeg kan og kanskje en rolig spinningtime om jeg klarer overlate nurket t far:D
 
Samme her, vrir ut hver trening eg kan få, vet ikke hvilke som blir siste på en stund:p

Kjørte på m turer fra jeg kom hjem sist. Hadde jo vaginal fødsel jeg, men lang og tung m vakuum og Max klipping, så husker jeg fikk litt fort vondt i bekkenbunnen. Er bedre trent nå, så håper d betaler seg etter fødselen og! Jeg trener jo på sats, så får ikke ta ham m før han er 6 uker. Kan dra på mor/barn trening på onsdager...ellers så blir d vel disse kjedelige øvelsene vi går på sykehuset, turer sp snart jeg kan og kanskje en rolig spinningtime om jeg klarer overlate nurket t far:D
Jeg tenker at jeg fokuserer på kjernemuskulaturen først, vil ha den på plass før jeg tar hardt i på vekter!

Jeg har god erfaring med å begynne rolig, så øke på!
Og selvsagt, mye god, ren og sunn mat :)
 
Tur i skogen 1 time :) 72/80klarte selvsagt å vrikke foten så jeg får se hvordan den arter seg. Forhåpentligvis fort over :)
 
Søndag: 1 times styrketrening sammen med kjæresten inkl. litt bevegelighetstrening/tøying. Kjenner at kroppen virkelig trenger dette nå! økt 31/40

Nakke, rygg og hofter ser frem til yoga i kveld! ;)
 
I går: 1 times yoga økt 32/40
Henger fortsatt ok med på "vanlig" yoga, men i går var det tungt! Innmari varmt der! :hungover:
 
Ja..
Jeg er det, mer bekymret for de mage smertene som oppsto.
Redd jeg må stoppe med treningen og det er jeg ikke klar for :p
Ikke greit m vondt! Jeg har hatt noen ondter innimellom, men d har heldigvis vært dagsformen. Håper d kjennes greit ut neste forsøk:)
 
Ikke greit m vondt! Jeg har hatt noen ondter innimellom, men d har heldigvis vært dagsformen. Håper d kjennes greit ut neste forsøk:)
Noe vondt er innafor.
Dette satt så intenst at jeg måtte legge meg ned og deg var i området det jeg har keisersnitt arr, jeg skal være veldig obs på magesmerter.
Prøver igjen senere og ser :)
 
Noe vondt er innafor.
Dette satt så intenst at jeg måtte legge meg ned og deg var i området det jeg har keisersnitt arr, jeg skal være veldig obs på magesmerter.
Prøver igjen senere og ser :)
Huff det høres ikke bra ut. God bedring :)
 
I går: Overraskende god styrke økt sammen med samboeren tiltross varme og slapphet. Økt: 33/40

Fikk en liten, men super digg tur ut med kajakken også på onsdag! Deilig! :D
 
Back
Topp