Motivasjonstråd! (trening/slanking)

Rosa3

Gift med forumet
Skal vi være flinke kommende uke??
Mtp alt det morsomme som er på tv.....[:D] (blir kanskje mye popcorn og div..)

Her kan vi jo iallefall skrive opp, sånn som vi har gjort før![:)]

Søndag; "jogga" i 10 minutt på steppesykkelen. +20 situps (ikke spist godteri!!)
Mandag; "jogga" i 15 minutt... +20 situps (ikke godis[:D] )
Tirsdag; "jogga" i 15 min +20 situps (ikke godis)
Onsdag;Veiedag= 59,5kg.. (spiste EN bamseMUMS[8D] )
Torsdag;
Fredag;
Lørdag;
Søndag;

Denne tråden likte jeg[:D](var ikke oppløftende nyheter , da jeg gikk på vekta i dag for å si det sånn)

søndag: 1.5 times tur med vogn(tur retur sandviken - skansemyren)
mandag: [&:] ingen trening
tirsdag: 45 min jogg/gå på fjell
onsdag:
torsdag:
fredag:

ORIGINAL: Prins.M

Søndag -> spiste sjokolade og snickerskake. Den største fysiske utfordringen var vel å gå fra kjøleskap til go'stol. Drømmer om en bedre start mandag morgen! (trenger motivasjon - liiiker tråden)!!!!

Mandag ->

Hahahaha! [8D][8D]

Søndag: var på dobbelbursdag.. spist bløtkake, muffins og suksessterte.. (+ cola og potetgull på kvelden..)
Mandag: spist ca hver 3.time (9, 12, 15, 18, 21), jogga 25 min, vaska rundt på kjøkkenet.. [;)] (salat til middag)
Tirsdag: Spise ca hver 3. time (7, 10, 13, 17, 20), trilla alene og med med barselgruppa, total tid.. 1,5 time..? (ørret til middag)
onsdag: Spise ca hver 3. time (9, 12, 15, 18, 21) gått 1,5 time (spist LITT smågodt) kyllingfilet til middag..
torsdag: Spist kl 7.30, 11.30, 14.30 (17.30 og 20.30) gått 1,5 time (koteletter til middag)

Spiser i utgangspunktet ikke godis, og spiser ganske sunt, så skeier jeg ut, skriver jeg heller på det.. [8D]

[:D] bra sagt Prins M. var så dårlig vær her at min dag var like ille. Gikk dog til kiosken for å kjøpe godteriet da. Hadde vært bedre om dere tok med lørdag for da gikk jeg i skogen i to timer. Søndag ble lik null trening. Men i dag starter jeg med blanke ark. Er like pissvær ute i dag også så blir vel rockeringen som tas i bruk.

Søndag : dagenderpå, gikk i cola,chips pizza å tv hele dagen :P løfta omtrent ikke en finger :P var ute på lørdagen så energien var bottevekk :);)
Mandag : spinning ! :D
Tirsdag: tur me småen i 40min :)

Søndag: Var på kino. spiste poppcorn, snop og drakk brus... Gjekk fra bilen og opp på kinoen.
Mandag: Bursdagbesøk (blei litt brus[&:] ), men gjekk tur i 3 kvarter (i drittvær)
Tirsdag: Fyyyyyy skamme meg! Spist snop og drakk cola til middag, ingen tur. Nytt og bedre liv starter i måro!
Onsdag: Migrene, så ingen trening, men ingen snop heller[:)]
Torsdag: Trening, men spiste vafler hjå mamma.
Fredag:

Søndag: Dagen derpå, gjorde ikke en dritt..[8D] Regnet høljer ned..
Mandag: 10 min rokking.
Tirsdag:

Liker tråden-her skal feriekiloene bort [:)]

Søndag-feiret bursdagen til mannens lillebror. Spiste burger,kaker,sjokolade og drakk brus (men den var sukkerfri da) Beveget meg nesten ikke hele dagen [8D]

Mandag- startet dagen med havregrynsgrøt,så får vi se hva dagen bringer.
Spiste halvsund lunsj på barseltreff,salat og sjokoladekake.
Grønnsakssuppe til middag.
Også en stripe melkesjokolade-det er ikke mye sjokolade til meg å være [:)]
Uvær hele dagen,så ble ingen trilletur.

her bynne vi på onsdag: ) Idag bynnte de me eplekake me søstra mi å imorga blir de oreokake e skal bake idag til selskap. Så håpe på en bedre start på onsdag:p

For dere som spiser masse snop og trenger motivasjon for å slutte:

Jeg har ALDRI klart å slanke meg før...!! Ikke ETT kg engang!!!! ALDRI!!!

Nå har jeg kutta snopet. drakk litt brus og spiste noen potetskruer på lørdag da, og det kommer jeg til å fortsette med altså...

Men ,poenget!
Før jeg starta med dette var vekta vell 62 kg!(nesten ei uke sia..)
Idag er den på 60, nå midt på dagen, med alle klærne på.... Så vil tippe den er va 59-59,5!!!!!
Det er ca 3 kg det!!!!!! På ca ei uke......[:)]
Prøver å spise lite karbo også, men spiser både brødskive i ny og ne og knekkebrød![;)]
Tenker mest på ikke å spise snop... Eller spiser jeg normalt mye mat altså!!
OG jeg har ikke trent annet enn igår!![:)]

Ooooookei, siden dere maser sånn[8D]

Søndag: Gjorde ikke en damn shit, men spiste heller ikke noe snop (jo forresten, men det var så lite at det ikke teller[8|])
Mandag: Trilletur til posten (wow). Og så skal jeg rocke + trene med min nye winsor pilates circle etterpå. Føler at jeg MÅ gjøre det nå som jeg har skrevet det her[;)]
Tirsdag: Rocket i 30 minutter samtidig som jeg trente armer med wpc! ...og har drukket en halv flaske cola[8|]
Onsdag: øøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø
Torsdag: ehemmm..
Fredag:
Lørdag:
Søndag:

ORIGINAL: Heleneo

dytt! kjipt at den ikke flytter seg til side 1 når man oppdaterer!

m-m... Men jaggu er vi flink!! Snart ei halv uke har gått...[8D]

Mandag: Trilletur 1,5 time (ikke noe snop [;)])
Tirsdag: Trilletur 1,5 time (med cafèstopp, kjøpte med en GROV scone [:)])
           30 min på ergometersykkelen og 10 min rocking på kvelden
Onsdag: 30 min på ergometersykkel(snopfri dag)
           60 situps
            1 t trilletur
Torsdag. 1,5 time trilletur (ikke snop idag heller [:D])

ORIGINAL: Nydelige3

For dere som spiser masse snop og trenger motivasjon for å slutte:

Jeg har ALDRI klart å slanke meg før...!! Ikke ETT kg engang!!!! ALDRI!!!

Nå har jeg kutta snopet. drakk litt brus og spiste noen potetskruer på lørdag da, og det kommer jeg til å fortsette med altså...

Men ,poenget!
Før jeg starta med dette var vekta vell 62 kg!(nesten ei uke sia..)
Idag er den på 60, nå midt på dagen, med alle klærne på.... Så vil tippe den er va 59-59,5!!!!!
Det er ca 3 kg det!!!!!! På ca ei uke......[:)]
Prøver å spise lite karbo også, men spiser både brødskive i ny og ne og knekkebrød![;)]
Tenker mest på ikke å spise snop... Eller spiser jeg normalt mye mat altså!!
OG jeg har ikke trent annet enn igår!![:)]

dette var faktisk litt motiverende [:)] men jeg blir SÅÅÅ utålmodig!!! har jeg ikke gått ned 1 kg til neste dag så gidder jeg ikke mer [8D] men nå har jeg faktisk klart å holdt meg til sånn middels slanking siden mandag [;)]

mandag: spagetti og lekser hele kvelden.. ikke så mye å skryte av her egentlig... kunne kanskje ha droppa den [8D] men ingen snop da [:)]
tirsdag: laks til middag og INGENTING brus hele dagen [:D] + trimma på sånn skimaskin med fatburn i 10min. (det var motbydelig tungt!!! spørs om jeg gidder igjen), ingenting snop [:)]
onsdag: mcdonalds til frokost (ups) og svinekjøtt til middag. ingenting snop eller brus utenom på mc [:)] 
torsdag: kylling å wok... hadde brekninger mens jeg spiste da.... liker ingen sunn mat.. [:'(] skulle egentlig trimme i dag da, men får ta det i morgen da det skal bli SOL her [:)] Jippi!!! + ingenting snop [;)]

Back
Topp