Motivasjonstråd: Trening i svangetskapet

Masse lykke til med eksamen! Høres ut som en heftig uke og lurt å prioritere kreftene. Men om trening til nå har gitt deg overskudd ville jeg prøvd å få inn ei kort økt eller en gåtur i det minste for å klarne hodet, den "tapte" halvtimen kan gjøre deg mer effektivt de andre timene du sitter og jobber med eksamen! Igjen, masse lykke til:thumleft
Da har jeg vært ute på en liten løpetur! Det trengtes etter flere dager med lesing/ pugging! Takk for motivasjonen! :) :talk017
 
Løp 3,5 km først (løper sakte siden det er rimelig glatt ute), også trente styrke i stua med egen vekt.
Det synes kommende storerbror er veldig festlig :D Nå rekker jeg ikke mere trening før etter jul :)

God jul :)
 
Siste dagen før jul ble avsluttet med 1300 m svømming:) godt for kropp og sinn! ( og samvittighet;) )
 
Fikk gjennomført den dansetime på Elixia idag. Det var tung, men jeg er superfornøyd. Magen var skikkelig stor idag så jeg var fornøyd med å se litt gravid ut så det ikke se ut som jeg bare var dårlig trent :joyful:
 
No er planen å få gått meg en tur i kveld mens gubben ser fotball. Og kjenner på kroppen at no må dg proitere å få trent litt for ryggen holder på å slå seg vrang.
 
Fikk gjennomført den dansetime på Elixia idag. Det var tung, men jeg er superfornøyd. Magen var skikkelig stor idag så jeg var fornøyd med å se litt gravid ut så det ikke se ut som jeg bare var dårlig trent :joyful:

Genialt at magen begynner å synes. Jeg følte det bare så ut som jeg hadde spist alt for mye i jula og fått dårlig kondis på trening i går :wtf:
 
Hei alle spreke mammaer :) hvordan går det med treningen? Jeg holder koken :D men merker at symfysen gjør vondt etter trening, men vondtene går over ila dagen. Så gidder ikke å legge joggingen på hylla helt ennå.

Har dere noen tips om hvordan trene rygg hjemme?
 
Hei alle spreke mammaer :) hvordan går det med treningen? Jeg holder koken :D men merker at symfysen gjør vondt etter trening, men vondtene går over ila dagen. Så gidder ikke å legge joggingen på hylla helt ennå.

Har dere noen tips om hvordan trene rygg hjemme?

Her går det egentlig veldig greit med treningen. Fortsatt 2skikkelige styrkeøkter i uka og klatring. Blitt lite jogging, men det er mest fordi det er så glatt og jeg liker best å jogge ute.

Tips til ryggtrening hjemme; Mageliggende rygghev, pullups/chins, kroppshev under bord eller liknende, facepull med strikk,
 
Jeg har trosset kvalme og oppkast og heiv meg på en Spinningøkt forrige uke. Det gikk veldig bra, var faktisk veldig fin i formen i to dager etterpå før det begynte på an igjen. Men Gud så lykkelig jeg var!

I dag tok jeg meg en tung styrkeøkt med markløft, benkpress, beinpress, chins, roing, utfall og triceps i kabel. Heeelt fantastisk! :) :) :) Men kjenner allerede gangsperren komme snikende. Herlig!
 
Har trent 3-5 ganger i uka under hele graviditeten ☺️ Er tidligere idrettsutøver, så hvis det blir stopp i treningen, begynner kroppen å verke. I dag er en ærlig fridag etter fire dager på rad med styrke/løp. Er tungt ja, men hvis jeg tenker meg om, så har jeg aldri angret på en treningsøkt -kun hvis jeg har skippet en Stå på damer!
 
Kjørte på med en spinningøkt i dag. Det var herlig! Kommer til å satse på 3-4 økter i uken fremover :)
 
Bra treningsuke, 2 skikkelige styrkeøkter, en klatreøkt og en skitur. Med litt tilpassing går alt helt fint! Håper det fortsetter sånn!
 
Back
Topp