Motivasjon

Augustspire

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Maiskolbene 2023 :-)
Junibollene 2023
Jeg sliter veldig med motivasjonen og konsentrasjonen etter at jeg ble gravid. Kan noen fortelle meg at det blir bedre?

Vi er flere om den! Har eksamen i neste uke, og burde egentlig begynne, men motivasjonen er helt på bunnen. Vet ikke om det blir bedre, så spent om du får noen svar her :)

En til her! Jeg har ikke jobb og er hjemme nesten hele tiden. Sliter med å gjøre husarbeid eller å gå ut! Har vært kvalm i 2 uker og nå er jeg bare altfor sliten til å gjøre noe i det hele tatt. Håper at det går over etter uke 12. :)

I helgen kommer jeg i uke 8. Har hørt kvalm nå i en uke. Er så sylt sliten. Leverte nettopp semesteroppgave som var siste eksamen før jul. Den blei så sykt dårlig :( men bare æ består så slepp æ i det minste å ta den om igjen. Orker nesten ingenting. Jobber mandager og torsdager i tillegg til at jeg er mye alene med datteren. Er superglad jeg ikke har fulltidsjobb, og det blir jeg ikke å skaffe meg før endt permisjonstid. Når det gjelder husarbeid er motivasjon på bunnen. Men det e nok fordi formen e så laber og setninga hemmer veldig de dagligdagse gjøremålene.

Ja, den er ekstremt lav...skulle vært og handlet noen flere julegaver, men her sitter jeg og googler...

Jeg merker selv at fokuset ikke er der og at det å være gravid tar opp mye av tiden min, mange tanker, bekymringer osv. Men etterhvert går det seg til, det gjorde ihvertfall det for meg første gangen :)

Tenker at det er naturlig, spesielt i begynnelsen når det er så mye usikkerhet.

Sliter med motivasjonen til å jobbe med noe saklig. Tenker mest på babyen/embroet. Samtidig går tida vanvittig sakte. Om jeg konsentrerer meg om mer effektiv jobbing vil nok dagene kunne få litt fortere. Skal prøve! :)

Jeg sitter og nistirrer på dataskjermen i håp om at den jobber for meg.

Nå har eksamensuken min begynt, og jeg sliter så med å sette meg ned. Tror jeg skal sette meg noen delmål i løpet av uken..

Back
Topp