Motivasjon

Mowgli's mamma

Flørter med forumet
Desemberglede 2015
Hei!

Fysisk aktivitet er viktige saker, spesielt nå.

Små mål, alt er bedre enn ingenting. Legg gjerne inn små motivasjons mål/fakta som gjør at vi kanskje går en tur på kvelden:)

La oss heie på hverandre!!! :D

Veldig enig :D Jeg har vært veldig sliten og kvalm en stund, så har blitt labert med aktivitet. Føler meg litt bedre nå, så planen er å komme tilbake til vanlig treningsrutine fra imorgen av :)

Veldig enig :D Jeg har vært veldig sliten og kvalm en stund, så har blitt labert med aktivitet. Føler meg litt bedre nå, så planen er å komme tilbake til vanlig treningsrutine fra imorgen av :)
Hva er vanlig rutine?
Jeg glemmer og knipe også jeg :p

Begynner endelig å få tilbake litt energi nå! Er meldt knallvær hele uka så tenker å komme meg ut i marka og nyte høstluft og høstsol :)

Jeg har vært utrolig sliten, og blir forsatt fort sliten. I dag klarte jeg å gå en tur og bevege kroppen, noe som var godt for rygg og sinn. Jobber i barnehage så det er endel aktivitet, småløping og masse lek- håper jeg klarer å holde aktivitetsnivået oppe, men det er utrolig slitsomt når man ikke eier krefter for tiden.

Sykler til jobb, 2.5 km, med barn. Oppover bakken halvparten. Går ca 7 til 10 km på en vanlig dag på jobb. Er det nok? :P

Jeg har vært utrolig sliten, og blir forsatt fort sliten. I dag klarte jeg å gå en tur og bevege kroppen, noe som var godt for rygg og sinn. Jobber i barnehage så det er endel aktivitet, småløping og masse lek- håper jeg klarer å holde aktivitetsnivået oppe, men det er utrolig slitsomt når man ikke eier krefter for tiden.
Jeg er litt der selv. Jobber 10 t i butikk og blir veldig sliten på kvelden. Men jeg forsøker å gå noen runder hver time, og når jeg har overskudd blir det en tur på kvelden og litt mage/rygg på morgenen. :)

Dagens :)
ImageUploadedByBV Forum1475516131.911464.jpg

Nå har jeg trent :) Gåtur med bakeintervaller midtveis, og en liten styrkeøkt med kettlebells når jeg kom hjem. Superfornøyd! Andre som har klart å røre litt på seg idag? :D

Back
Topp