Motivasjon til sparing!

Realisten

Elsker forumet
Jeg er litt i overkant glad i å shoppe, og pengene har en tendens til å fly :hilarious: Men etter jeg fant ut om graviditeten, så har jeg noen økonomiske motivasjoner for å spare! Har kjøpt noen få plagg som kan funke etterhvert med evt mage også... Skal på tul til uka, og hvis det er et bankende hjerte der, så kjenner jeg at sparingen skal gå enda lettere! Har så lyst til å kunne bestille den dritdyre fotograferingen jeg har lyst på, og vil kunne kjøpe akkurat den vognen jeg vil ha :Heartred Har så lyst på at pengene mine skal gå til en liten knert i mai, men dagene frem mot tul, og uke 12 (og ny tul da) går så syyykt sakte!

Så flott at du er motivert til å spare :) Det vil både du og mini nyte godt av i fremtiden. Kanskje du kjenner noen du kan arve babyutstyr fra? Da kan du unne deg fotografering samtidig som du sparer både miljøet og lommeboken ;)

Så flott at du er motivert til å spare :) Det vil både du og mini nyte godt av i fremtiden. Kanskje du kjenner noen du kan arve babyutstyr fra? Da kan du unne deg fotografering samtidig som du sparer både miljøet og lommeboken ;)
Jeg baserer meg på julegaver, min bursdag og arving :hilarious: Derfor det hadde passet så bra med maibabis, for da skjer alt det etter 12 uker, men før fødsel :hilarious:

Jeg baserer meg på julegaver, min bursdag og arving :hilarious: Derfor det hadde passet så bra med maibabis, for da skjer alt det etter 12 uker, men før fødsel :hilarious:
Stemmer:hilarious: Det hadde jeg ikke tenkt på før, men det er jo genialt:cool:

Ja, jeg er helt elendig å spare.. Har allerede kjøpt 2 gravidbukser, 4 gravidtopper, 4 ammebh-er og en gravidtights. Skal sies at jeg ikke på mange år har hatt noe som helst til overs, og har måtte snu hver eneste krone for å ha råd til mat etter faste utgifter. Så nå nyter jeg litt godt av å tjene veldig bra :) Prøver å få på plass litt småsparing og slikt, og handle på salg.

Ja, jeg er helt elendig å spare.. Har allerede kjøpt 2 gravidbukser, 4 gravidtopper, 4 ammebh-er og en gravidtights. Skal sies at jeg ikke på mange år har hatt noe som helst til overs, og har måtte snu hver eneste krone for å ha råd til mat etter faste utgifter. Så nå nyter jeg litt godt av å tjene veldig bra :) Prøver å få på plass litt småsparing og slikt, og handle på salg.
Ja, det må være deilig å kunne kjøpe inn nå :)Shoppingen min tør jeg ikke å begynne med før etter uke 12, og mye må nok begrenses en stund frem til barnerommet er klart, så vi har noe sted å gjøre av det :hilarious:

Last edited:
Back
Topp