motivasjon..... hvor er du??!!

Friele

Glad i forumet
Jeg trenger litt drahjelp her.... skal til å begynne å skrive en oppgave, men det går så tregt!! Blir bare sittende å pingse på den pc`n! dumme babyverden... jada, jeg sa det:P I dag var det hardt å åpne word dokumentet 

Hva er oppgaven om? :-)

Jeg skal drøfte bruk av elevforsøk og demonstrasjoner i naturfagundervisningen, med spesiell tanke på kjemi. Skal også drøfte bruken av rapportskriving. 
Det er en helt grei oppgave :) Men i dag var det tungt å starte... vil gjøre så mye annet istedenfor :P 

Hørtes ut som en oppgave jeg kunne likt å skrivi også :-)

Har sliti med motivasjon i det store og hele den siste uka her... Men i dag måtte jeg bare trå til.. Får ny vaskemaskin i morra, og vaskerommet har ikke blitt rydda på leeenge... Nå ble det gjort, og det var godt :-)

Håper du får gjort oppgaven din i dag :-)

Deilig med ny vaskemaskin da :) Får håpe du får gjort litt den kommende uka! Blir fort sånn at motivasjonen er på bånn noen dager.... Nå kom jeg iallefall i gang her:) Fått skrevet 2 sider... så da er det bare å holde fokus slik at det ikke blir alt for mye heller! skal holde meg under 6 sider, så regner med det går greit:) 

teite meg.... leste jo nå at du hadde fått ordna på vaskerommet :P Flink!!! 

Har en da litt igjen å gjøre før det skal pyntes til jul da ;-)

2 sider allerede på oppgaven er jo bra det, da er det ikke mye igjen :-D

Hehe, hadde nesten blitt litt kvalm hvis du hadde hatt alt klart til jul nå ;) Det skal da være grenser! hehehe. 
Jada, det hjelper seg nå... fikk i meg litt middag, så nå blir det ny runde med arket :)

Nei.. Her er det aldri klart før den dagen jeg skal begynne å pynte, og det bare så vidt ;-)

Den oppgava hørtes jo kjempespennende ut:D
Men kjenner til det med motivasjonen ja... hos meg er den stort sett litt for langt borte-helt til jeg absolutt må!! Skippertak... aldri hørt om.
Men håper du kom godt i gang og at motivasjonen kommer lettere i morgen:D

Nå er jeg veldig fornøyd med meg selv!! Har faktisk levert oppgava alt Og det hele 5 dager før fristen går ut! Var tydeligvis bare det å sette i gang! Var jo ikke den verste oppgava å skrive, så må si meg fornøyd i dag! Og skulle jeg komme på at det er noe jeg har glemt, så har jeg jo fortsatt mulighet til å endre på det! Godt med alt som er ferdig  Nå skal jeg nyte resten av kvelden med goooood samvittighet! 

Studerer du, siden du skriver oppgave?

Ja, jeg studerer allmennlærer :)

Aprilblomsten skrev:
Ja, jeg studerer allmennlærer :)

ante meg, da jeg så oppgaven. Jeg studerer også det damme som deg. Jeg går 3. Året, enn du?

Jeg går også 3 året :) Tar naturfag som valgfag :) Hva tar du?

Matematikk og kunst og håndvek. Neste år tenker jeg Spes.ped. Når jeg går ut har jeg grunnfag i matte og spes.ped... Va med deg. JEg liker naturfag og kunne glatt tatt det også, men... Det får Evt bli etterutdanning, hehe

Hvordan ser du for deg de to siste årene da? Perm? Hvilket fag tar u neste år?

Til neste år vil jeg fortsette å studere, og samboer tar permisjon :) Får se hvordan det går, men regner med det går fint! Samboer vil gjerne ha så mye tid som mulig hjemme med lillegutt da han jobber vekk i ukene og er bare hjemme i helgene. Jeg tror jeg kommer til å velge samfunnsfag og spes. ped. Skal velge nå i løpet av denne mnd, så har nok bestemt meg for det:) Fra før har jeg Norsk, matte (noe igjen der), RLE, drama og ped. 

Hvilket trinn liker du å jobbe med? Nå har jeg hatt praksis på både småskole, mellomtrinn og u-trinn... Tror nok jeg ender på mellomtrinnet, og muligens u-trinnet. Men småskoletrinnet blei jeg ikke så begeistret over, så spørs om jeg vil fortsette der :P 

Jeg har også norsk, ped drama, rle, glsm, matematikk - ja, de obligatoriske fagene... Jeg jobber som vikar i ungdomsskolen ved siden av studiet og trives med det. Jeg har også vært over hele linja i praksis, og liker meg foreløpig ikke på småtrinnene (men det tror jeg er fordi Jeg har små barn selv akkurat nå) Om jeg kan ønske jobb blir det fra 5.kl og opp. Drømmen hadde vært å bli ansatt der jeg er i dag :)

Det skjønner jeg :) Det hadde jo vært veldig lettvint da! 
Foreløpig jobber jeg på meny ved siden av jeg da, så har ikke kommet så langt at jeg har fått meg noen lærerjobb.. Fikk noen vikartimer på den skolen jeg hadde praksis på nå da, så var ikke umulig å få mer der:) Men foreløpig holder det med selve skolearbeidet og menyjobben... Har også en avlastningsjobb som venter på meg:P

kjenner at det tar litt på å være gravid noen dager! Hvordan har du det sånn? blir du fort sliten og litt lei??

Back
Topp