"motetråd" (hvilke klær passer di forskjellige kroppsfasongene??)

meisei

Glad i forumet
syns vi trenger en liten "motetråd" her inne [;)]
 
hvilke klær syns dere passer di forskjellige kroppsfasongene??
 
eplefasong:
 
pærefasong:
 
timeglassfasong:
 
 
kom gjærne med tips både for di større og di litt mindre innenfor
hver fasong [;)]
 
 
KOM IGJEN DA JENTER, KOM MED BIDRAG!!! [:D][;)][:D]
 
Dette er det jeg vet (fra motetips). Er man rundt, så unngå blomstrete kjoler. De får bare en person til å se større ut. Har man stor mage, så ikke bruk de toppene som er markert under brystet.
Vannrette striper får en person til å se breiere ut.
 
Det var mitt bidrag.[:)]
 
man burde ikke bruke hvite klær hvis man er kraftig,det gjør at man ser større ut.[8|] og sort gjør at man ser tynnere ut[8|]
har bare hørt det på tv,vet ikke om det stemmer.
jeg er litt overvektig,og føler meg vel i sorte klær,men ikke hvite...
 
For de med hofter og rumpe er kjoler med empireliv fint[:D] Og så tunikaer med ett belte rundt livet..kan vel egentlig bruke det meste om man har timeglassfigur siden midjen er ganske markert.
 
Løst stoff over magen skjuler den. Og vist en er generelt missfornøyd med kroppen sin, så bør en framheve det en er stolt over, feks, lav utrigning vist en har flotte bryster, korte bukser og skjørt vist en har lekkre legger osv.[:)]
 
Sko med butt tupp får en til å se kortere ut, sko med spiss tupp ser en høyere ut. Selv trivest jeg godt med å se lav ut, særlig siden jeg ikke klarer sko med spiss tupp.[:D]
 
Hele drakter ser også bedre ut på korte mener jeg å ha hørt, eller en topp som går neden for bukse/skjørte-linningen. Møtes overdelen akkurat på kanten av underdelen, så blir en på en måte delt opp og en ser dermed kortere ut.
 
Ja, også en egen erfaring, jeg kler ikke topper med sånn firkanta utringing, jeg ser så bred ut over bringa og skuldrene, og jeg som er forholdsvis lav syns jeg bør heller satse på å se litt nettere ut, selv om jeg er brei.[>:]
 
Det var det jeg kom på i farta.
 
Back
Topp