Motepoliti og hijab

Anna Anka skrev:
Jaha... og hva er så bra med å stigmatisere tilbake??? Synes både du og han var frekke og uforskammede jeg!

Og hva hadde vært mer passende av henne å si? 

Synes du var tøff Meya!emoticon

Anna Anka skrev:
Jaha... og hva er så bra med å stigmatisere tilbake??? Synes både du og han var frekke og uforskammede jeg!

Jupp jeg er kjempefæl og stygg, spesielt når jeg blir angrepet uten grunn.

Det er ikke første gangen samme fyr angriper meg da, og han har også vært fysisk med meg før.

Sinnsykt bra svart:) og enda mer inponerende at du klarte å lire ut det svaret så kjappt.. det svaret måtte jeg ha tenkt lenge over før det kom ut.. hehe

~Roskva~ skrev:
Hvordan klarte du å svare så bra, så kjapt? Hver gang noen er frekke med meg, kommer jeg først på DET bra svaret lenge etter at de har gått...:-)

Enig! Godt svart!

Jeg er også supertreg med å finne glupe svar...

Fridasinmamma skrev:
Sinnsykt bra svart:) og enda mer inponerende at du klarte å lire ut det svaret så kjappt.. det svaret måtte jeg ha tenkt lenge over før det kom ut.. hehe

Som sagt, grunnen var at jeg var så himla var på de skoene til den kjolen hehe for de matchet absolutt ikke :p

Frk.VilliTrusa skrev:
Anna Anka skrev:

Skjønner hva du mener,og er forsåvidt enig.

Men jeg skjønner også hvor vanskelig det er å holde tilbake når man føler seg angrepet..
Og man skal kunne forsvare seg selv...
Så jeg sitter litt på gjerdet i grunn..

Anna Anka: Hva mener du hun skulle ha svart da? Hun ble jo angrepet først..og følte å forsvare seg.. mye annet man kunne ha sagt i sinne feks.. som ikke hadde vært pent.. det svaret her var i alle fall gjennomtenkt og en bra "forsvarstale" spør du meg..

Hadde det vært meg som ble angrepet sånn.. og hadde blitt forbanna.. så hadde det kommet ufine ord fra mitt vedkommende... mulig jeg bare hadde overhørt også.. men vanskelig det og.. når personen kommer helt inntil deg og snakker med deg.. når du så og si står stille..

Godhjerta skrev:
Anna Anka skrev:

Alt hun svarte var jo egentlig høflig, på en litt sarkastisk måte. Hun prøvde jo bare å avfeie sjikaneringen han kom med.
Stigmatiserende? Han ER jo narkis, og han selger jo aviser. Er jo ikke snakk om stigmatiserende, når det er et åpenbart faktum.
Hun sa jo ikke noe ærekrenkende tilbake.

Men jeg skulle gjerne likt å vite hvordan du syns hun burde reagert?
Gått stille og underdanig, hastig forbi - og kanskje fått kasta noe etter seg fordi hun ikke svarte??

Han har angrepet meg før, og også forsøkt rive av meg hijaben tidligere.

Han er så feig at han kun angriper meg i byen der det er få folk rundt, og aldri når vi annenhver dag tar samme buss.

Back
Topp