Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaha... og hva er så bra med å stigmatisere tilbake??? Synes både du og han var frekke og uforskammede jeg!Anna Anka skrev:
Sinnsykt bra svart:) og enda mer inponerende at du klarte å lire ut det svaret så kjappt.. det svaret måtte jeg ha tenkt lenge over før det kom ut.. heheFridasinmamma skrev:
Frk.VilliTrusa skrev:Jaha... og hva er så bra med å stigmatisere tilbake??? Synes både du og han var frekke og uforskammede jeg!Anna Anka skrev:
Skjønner hva du mener,og er forsåvidt enig.
Men jeg skjønner også hvor vanskelig det er å holde tilbake når man føler seg angrepet..
Og man skal kunne forsvare seg selv...
Så jeg sitter litt på gjerdet i grunn..
Godhjerta skrev:Jaha... og hva er så bra med å stigmatisere tilbake??? Synes både du og han var frekke og uforskammede jeg!Anna Anka skrev:
Alt hun svarte var jo egentlig høflig, på en litt sarkastisk måte. Hun prøvde jo bare å avfeie sjikaneringen han kom med.
Stigmatiserende? Han ER jo narkis, og han selger jo aviser. Er jo ikke snakk om stigmatiserende, når det er et åpenbart faktum.
Hun sa jo ikke noe ærekrenkende tilbake.
Men jeg skulle gjerne likt å vite hvordan du syns hun burde reagert?
Gått stille og underdanig, hastig forbi - og kanskje fått kasta noe etter seg fordi hun ikke svarte??