moteklipp m/farge *bilder*

Rakosy

Elsker forumet

Så var det det å prøøøøve å se normal ut på bilder...

Det ble en halvlang/kort bob, kjempe kort bak, så nå må jeg lære meg å fikse håret om mårran, jeg som bare har dratt det opp i strikk.
Ble også sminket siden de fikk bedre karakter for full styling, enn bare å klippe.
Frisøren var kjempe flink, akkurat passe hardhendt for meg som syns det er forferdelig ekkelt at andre tar på håret mitt [:D]
Veldig uvant, men jeg ble fornøyd[:)]

dæsken du ble fin!!! [:D][:D]

Så kjempe fin du ble!! Har dem fortsatt tilbudet eller???[8D]

ORIGINAL: Stjerna*

Kjempefint, du passa det utrolig godt [:)]

ORIGINAL: Nåssåbjønnen

Så kjempe fin du ble!! Har dem fortsatt tilbudet eller???[8D]

vet ikke hvor mange frisørlærlingen trenger av modeller til det forskjellige, men det er jo bare å spørre.. også er det jo masse andre lærlinger her som også trenger modeller =)
de sliter ofte mest med å få modeller til permanent.

Takk =)

syns det er veldig deilig å få ny sveis, og ny farge, uten å måtte bestemme noe av det selv =)

hyggelig at dere syns det ble fint =)

Det ble kjempefint! Du kledde virkelig å ha fasong på håret [:D] Og du kommer nok kjapt inn i det å style det tenker jeg [:)]

Det var skikkelig fint!! Litt misunnelig jeg[X(] har en tjasfete bob selv, med en halvmeter ettervekst, må kanskje gjøre noe med det nå...!!
du kledde hårfargen veldig syns jeg[:D]

Kjempefin ble du!! [:D]
Misunner de som kan ha slik bob... Har altfor mye krøller til det jeg! [:@]

ORIGINAL: BenedicteOgSpira

kjempe fint ble det,, har så lyst på noe lignende jeg å men mitt hår er så tynt så vet ikke om det passer..Du paste det jaffa..[:D]

kan vi få se bak å om du får det til[:)]

Var kjempe fint!!! [:D] stor forskjell! knall tøft! [:D]

kjempe flott!! [:D]

ORIGINAL: plutt

skal få hjelp av mannfolket når han kommer hjem, så skal det nok bli bilde bakfra, angrer litt på at jeg ikke tok bilde bak når det var ny-stylet, for jeg har ikke helt teken på det selv enda [8D]

ORIGINAL: Rakosy

ORIGINAL: plutt

skal få hjelp av mannfolket når han kommer hjem, så skal det nok bli bilde bakfra, angrer litt på at jeg ikke tok bilde bak når det var ny-stylet, for jeg har ikke helt teken på det selv enda [8D]

fra siden iallefall, må til litt jobb med håret bak for å få det til riktig... så om jeg får det til riktig, så kommer det bilde da=)

Back
Topp