Mossebabyer??

Vel... Jeg er ikke fra Moss, men 30 min kjøretur unna.
Så er det trilleturer eller noe, hadde det vært kos å være med.... Hi hi! :p

Vi får vel samles og testkjøre de flotte barnevognene våre når småtrolla har ankommet verden. Vi satser jo tross alt på masse fint sommervær å være ute i, gjør vi ikke?? :wav

Helt klart ;-)
Er det første barn eller har du flere?

Jepp, det er mitt første barn, Fru Lykke :happy119 Så jeg har en spennende tid i møte. Man vet vel ikke helt hva man skal forvente før man faktisk sitter midt oppi det. Du har ei lita jente fra før skjønner jeg...?

Like greit og ikke vite hva man går til ;-) Har ei snuppe som nettopp har blitt fire år. Gleder seg stort til og bli storesøster :-)
Er du fra Moss?

Like greit og ikke vite hva man går til ;-) Har ei snuppe som nettopp har blitt fire år. Gleder seg stort til og bli storesøster :)
Er du fra Moss?

Så kos :) Mye spenstig og morsomt som kommer fra en 4-åring! laughing7 Jobber til daglig i barnehage, så jeg hører mye rart kan du si :p
Flyttet hit til Moss sommeren 2005 jeg, men samboeren min er herfra og har sin familie her. Jeg er opprinnelig fra Ørland, i Sør Trøndelag (ikke så langt unna Trondheim). Er du Mossing du eller?

Så kos :) Mye spenstig og morsomt som kommer fra en 4-åring! laughing7 Jobber til daglig i barnehage, så jeg hører mye rart kan du si :p
Flyttet hit til Moss sommeren 2005 jeg, men samboeren min er herfra og har sin familie her. Jeg er opprinnelig fra Ørland, i Sør Trøndelag (ikke så langt unna Trondheim). Er du Mossing du eller?

Ikke Mossing jeg heller, men mannen dro meg hit i 2006 :-)
Jeg er fra andre siden av Oslofjorden.
Litt spent på hvilken bhg du jobber i da! ;-) På Jeløya eller?

Ikke Mossing jeg heller, men mannen dro meg hit i 2006 :)
Jeg er fra andre siden av Oslofjorden.
Litt spent på hvilken bhg du jobber i da! ;-) På Jeløya eller?

Ja, der kan en se -mange i Moss som ikke er mossinger :cool01
På Jeløya ja, Ernæringsbarnehage AS, avd Bellevue.

Back
Topp