Mosjon

Chihaya

Forumet er livet
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
Novemberlykke 2016
Er dere flinke å mosjonere da damer? :)


Jeg har som mål å klare å gå 5 kilometer om dagen så lenge jeg klarer så jeg holder meg i bevegelse.
Resten av dagen min består av mye stillesitting.
 
Mja.. Ikkje spes flink, men prøver å trille lengre turer med frøkna mi :)

babyjente 27 Juli ♡
 
Mja.. Ikkje spes flink, men prøver å trille lengre turer med frøkna mi :)

babyjente 27 Juli ♡

Men det er jo kjempedeilig. Jeg savner å trille barnevogn. Men er jo litt spent på hvordan det skal bli her siden vi får vinterbarn. hehe.
halvmeter snø på veien som ikke er brøyta er jo ikke akkurat..morro.
 
Men det er jo kjempedeilig. Jeg savner å trille barnevogn. Men er jo litt spent på hvordan det skal bli her siden vi får vinterbarn. hehe.
halvmeter snø på veien som ikke er brøyta er jo ikke akkurat..morro.

Her har d ikkje vært snø omtrent i vinter, så tenke og satse på det går bra neste vinter og :)

babyjente 27 Juli ♡
 
Er mye i aktivitet hver dag på jobb og etter med mini, så når han har lagt seg er bekkenet kaputt.. Null trening her i gården


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er ute å går tur hver dag det er vær til det :)

Håper på å kunne komme meg tilbake til gymmen igjen snart :)


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
 
Jeg har vært veldig flink i de siste månedene. Og planlegger å fortsette med det. Jeg bruker skritteller, og har til mål å gå 10000 skritt hver dag. Klarer det nesten hver dag. Anbefaler skritteller altså. (har et armbånd som jeg har på hele døgnet, og en app på tlf der jeg går inn å ser hvor langt jeg har gått)
 
Jeg er i aktivitet minst 30 min hver dag. Så har jeg mitt på det rene mtp anbefalingene ;-) lettere nå i finværet!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
her i vest er det ikke snø nei, men det er jo mer normalt enn at det er snø ;)
 
Jeg er i aktivitet minst 30 min hver dag. Så har jeg mitt på det rene mtp anbefalingene ;-) lettere nå i finværet!!


Sent from my iPhone using BV Forum

Lite med finvær her oppe, men veiene er bare :D
 
Jeg er i aktivitet minst 30 min hver dag. Så har jeg mitt på det rene mtp anbefalingene ;-) lettere nå i finværet!!


Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe, de har oppjustert det til 45min nå :p jeg trener ikke.. Er ikke glad i det..! ;) kunne ønske jeg var det.. Men pleier å gå en del tur da, var ute å gikk idag i noen timer med minsten.. Så fort været tillater det så er det deilig :) men tenkte å begynne å svømme litt, å etter sommeren planlegger jeg å begynne på gravid-svømming :)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Back
Topp