Moseskurv

Hoe86

Forelsket i forumet
Tenker å kjøpe moseskurv etter hvert, og lurer på om noen har erfaring med dette?
Evnt kan anbefale noen? Synes de ser like ut på de forskjellige butikkene.. Men prisene varierer mye.

Vet at man kun får brukt den i de første månedene :) Men ønsker å ha en soveplass i stua til lille ❤

Vi skal også ha moseskurv, men er første her hos oss, så har foreløpig ikke noen erfaringer, men vi hadde bestemt oss for å bestille fra jollyroom siden de har tilbud :)

Vi har kjøpt moseskurv, men har lite erfaring med det fra før av. Nå har vi hatt ei sprinkelseng i stua, men den tar så mye plass. Prøvde ei venninne sin kurv når vi var på overnatting der og jenta vår sov utrolig godt i den. Jeg fant ut hvilken som var størst og gikk etter det. Fant ut at petit cherie sin var den største, så vi gikk for den. Den var i tillegg på tilbud på jollyroom da vi bestilte

Jeg har den fra petit cherie. Syntes den var finest! Hadde ikke det forrige gang så jeg har ingen erfaring med de :-)

Hvordan er deres erfaring m Jollyroom? Ser at de har ulike tilbud på både Moses og vogner, så bare lurte på om de er seriøse.

Har veldig god erfaring med dem. Har bestilt derfra sikkert 15 ganger de siste årene og aldri vært noe tull. Rask levering også.

Hvordan er deres erfaring m Jollyroom? Ser at de har ulike tilbud på både Moses og vogner, så bare lurte på om de er seriøse.
Veldig god erfaring med jollyroom. Bestilte stellekommoden derfra i fjor, og tok en uke så lå den å ventet på oss på posten. Bestilte også noen andre greier derfra som jeg dessverre ikke fikk hentet siden vi bodde på sykehuset, så de ble returnert. Da sendte jeg bare mail og fikk hele beløpet tilbake, slapp å betale retutfrakt også!

Back
Topp