Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ei vogge min gamle bestefar laget til meg da jeg ventet jentungen. Den står riktignok i stuen som et pyntemøbel nå, men skal brukes iallefall på dagtid. Muligens om natten hvis det bir mye våkentid og gråting. Ellers er sprinkelsengen satt opp, så det blir jo hovedsaklig sovestedet om natten. Her i huset er det lite samsoving, med mindre det har begynt å bli morgen
Så koslig da, nok bra det Sprinkelseng har jo vi også, men den står på bebirommet, han kan jo ikke ligge der alene i begynnelsen stakkars(A) Hehe, samsoving er ikke bare bare!
Her har vi sprinkelseng med tykk beskyttelse på siden...men de første mnd skal vi ha sleepyhead oppi der,slik at det ikke blir så stort i begynnelsen. Da ligger lille Oliver James beskyttet og trygt. Vil han til og begynne med ikke ligge oppi sengen alene, tar vi bare sleepyheaden ut av og legger mellom oss i sengen<3
Denne har vi:
http://www.babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=1062124&b_kid=133144
Den så jo grei ut! Vil jo ha han på vårt rom i begynnelsen,men redd for å "denge" til han i søvne å, så den så jo veldig praktisk ut. Sprinkelsenga får vi ikke plass til inne hos oss, og jeg vil jo ikke at han skal sove på sitt eget rom så tidelig.