Har du bilde av vogna? Og kvifor valgte du den? (Leitar etter vogn og blir ikkje enig med meg sjølv

)
Jeg har ikke fått den enda, skal hente den i januar. Men du finner den på emmaljunga.no

jeg har sort understell og vogn i dark grey.
Jeg valgte akkurat den modellen etter å ha prøvetrillet utallige vogner av forskjellige merker og modeller, og både jeg og samboer ble umiddelbart overbevist om at det var den rette vogna for oss.
For det første er understellet smalt, så den passer greit i vår lille bil. Det betyr også at vognen er enkel å trille i butikker og på sentre og sånt, fordi den er slank. Jeg har ikke lappen, og skal derfor trille denne vognen frem og tilbake til helsestasjon, på sentere, på buss osv. Jeg ville derfor ha en lett, men stødig vogn, som er enkel å manøvrere.
Det er en firhjuling med svingbare hjul i front. I utgangspunktet ville jeg ikke ha svingbare hjul fordi det kan være vanskelig å trille i snø og på ulendt terret. Men på den nye 2014-modellen har de oppdatert disse hjulene til å bli mye større enn tidligere. Siden de også er låsbare, så betyr det at man i praksis har en tradisjonell firhjuling hvis man låser hjulene, eller man har en veldig smidig vogn som er superlett å trille og svinge på trange plasser når man er på et senter f.eks.
Jeg ville ha en tradisjonell vogn med klassisk utseende. Jeg ville også ha en firhjuling pga stødighet. Jeg ville ha en vogn som jeg kan ha med meg både til byen, og ut på tur i forskjellig terreng, uavhengig av vær og omgivelser.
Jeg ville ha en kombivogn, ikke en duovogn. Dette fordi jeg bor i fjerde uten heis. Jeg må kunne ta med meg både bag og baby opp trappene etter trilletur. Valget falt da på en Quadrolift. Dette er en mykbag som bare legges oppi sportsvognen. Quadroliften er også helt topp fordi vi bare tar den med oss når vi er i besøk rundt omkring, så har babyen et sted å sove når vi er hos venner eller familie. Men man kan også kjøpe en tradisjonell bag til hvis man heller vil ha det, det koster noenlunde det samme.
Puh, dette ble langt, men jeg håper du fikk noe ut av det. Valg av vogn er vanskelig, og vi har alle forskjellige behov. Jeg ville ha en alt-mulig-vogn, og er strålende fornøyd men den modellen vi fant. Kan jo nevne at vi trodde vi skulle ha en helt annen modell, helt til vi fikk kjenne på denne, så jeg vil anbefale deg å reise litt rundt i butikkene og trille litt.