Mosaikk

*Snoopy*

Forumet er livet
Om det er du eller fotografen som har laget til de bildene du har i signaturen?Eg og vil ha sånne så vet eg ikke om det kanskje går an og få til i Photshop?

Det er nok meg. Pleier å legge henne på senga og ta noen bilder annen hver uke i litt samme setting. Hun + en leke eller to. Planen er å kunne sette sammen no morro når hun er 1 år[:D]

Jeg har forøvrig ikke brukt photoshop men noe som heter Gimp (gratis verktøy) så jeg vet ikke hvordan man gjør det i photoshop, men jeg mener å huske at noen har skrevet en photoshop forklaring steg for seg også tidligere (var det Bambling eller Ceciliekje kanskje ? ).

ORIGINAL: Mosaikk

Det er nok meg. Pleier å legge henne på senga og ta noen bilder annen hver uke i litt samme setting. Hun + en leke eller to. Planen er å kunne sette sammen no morro når hun er 1 år[:D]

Jeg har forøvrig ikke brukt photoshop men noe som heter Gimp (gratis verktøy) så jeg vet ikke hvordan man gjør det i photoshop, men jeg mener å huske at noen har skrevet en photoshop forklaring steg for seg også tidligere (var det Bambling eller Ceciliekje kanskje ? ).

Hum ja da får eg sette meg ned i kveld og prøve meg på dette da [:D]Har tatt noen herlige der lillemor ligger me giraffen..Ville da hatt farge på giraffen tenkte eg [:)]

Du er kjempeflink Mosaikk[:D] Viste faktisk signaturen din til sambo i går,for den var så flott og morsom[;)]

Takk takk.
Er ikke så vanskelig å ta bilder når vi alle har verdens beste motiver[;)]

edit : noen ganger burde kanskje mamma stoppe mens leken er god... ikke vente til snuppa sovner[:-]

ORIGINAL: Mosaikk

Takk takk.
Er ikke så vanskelig å ta bilder når vi alle har verdens beste motiver[;)]

edit : noen ganger burde kanskje mamma stoppe mens leken er god... ikke vente til snuppa sovner[:-]

Hehe Thea sovner ikke men legger seg for og "dø" etterhvert..Litt tungt og holde det store hode over lengre tid [;)]

Back
Topp