B
Blue Angel
Guest
Får man penger hele perioden fordi om det ferie og jeg får feriepenger fra arb.giver? 
Eller får man ikke denne mnd?
Eller får man ikke denne mnd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva om man velger å ta ut ferie akkurat rundt termin? Mister man da de 9 ukene med foreldrepenger forbeholdt mor? Jeg har ingen mulighet til å være lenger borte fra jobb enn 3 uker, kanskje Max 5 om jeg tar ut hele ferien i ett. Er selv vikar for ei i permisjon.Man har kun krav på den lovpålagte ferien, 4+1, og dette må meldes fra om i søknaden. NAV stopper foreldrepenger i den perioden du har ferie og permisjonen blir forflyttet tilsvarende.
Jeg leverte også et eget ark ved siden av kun for ferie, som arbeidsgiver måtte undertegne. Fikk beskjed om å gjøre det slik, da behandlingen ville gå raskere.
Hva om man velger å ta ut ferie akkurat rundt termin? Mister man da de 9 ukene med foreldrepenger forbeholdt mor? Jeg har ingen mulighet til å være lenger borte fra jobb enn 3 uker, kanskje Max 5 om jeg tar ut hele ferien i ett. Er selv vikar for ei i permisjon.