Morsomtråden

førsteman87

Blir kjent med forumet
Ville lage en tråd for alle de rare og morsomme tingene vi opplever som gravide.

Min 1: at snart ikke passer noen bher lenger! Watch out Pamela here I come.

2. Da vi fortalte min 8 år gamle nevø at han skulle få ett nytt søskenbarn så svarte han så flott: æææsjjj har dåkk gjort det!

Hahaha så artig!!

Dere må se denne (last ned appen 'vine')
https://vine.co/v/h6hZeJ6g0bQ

Videoen er av meg som venter i bila når samboeren er på butikken for å kjøpe pizzapapir og noe godt.. Sånn tyypisk gutteting - han kom ut med masse godt og iingen pizzapapir!! Haha dere måå inn å se utrykket i ansiktet hans når han skjønner at han glemte det eneste ene han faktisk skulle kjøpe :D

Hahahah... Får et utrykk:))) sånn pleier det å være her også... Jeg trodde jeg hadde lært, og begynte å skrive handleliste når gubben skulle på butikken, men når han ikke klarer å få med seg alt da heller.. Da er det bare å gi opp;))

Gjelder ikke meg, men ei venninne.
Ho har en lillebror på 8 år som nekta å prate med ho i nesten to uker etter venninna mi og samboeren hadde vært på UL og fått vite at de skulle få ei jente. Da de omsider fikk han til å fortelle hvorfor han var så sinna var svaret klart: han ville ikke bli tante nemlig!! :p så de måtte bare gjøre om kjønnet, for han måtte jo bli onkel! :p

Gjelder ikke meg, men ei venninne.
Ho har en lillebror på 8 år som nekta å prate med ho i nesten to uker etter venninna mi og samboeren hadde vært på UL og fått vite at de skulle få ei jente. Da de omsider fikk han til å fortelle hvorfor han var så sinna var svaret klart: han ville ikke bli tante nemlig!! :p så de måtte bare gjøre om kjønnet, for han måtte jo bli onkel! :p

Fantastisk!!!

Hahaha så artig!!

Dere må se denne (last ned appen 'vine')
https://vine.co/v/h6hZeJ6g0bQ

Videoen er av meg som venter i bila når samboeren er på butikken for å kjøpe pizzapapir og noe godt.. Sånn tyypisk gutteting - han kom ut med masse godt og iingen pizzapapir!! Haha dere måå inn å se utrykket i ansiktet hans når han skjønner at han glemte det eneste ene han faktisk skulle kjøpe :D

Hahaha ;)

Appen <3

Back
Topp