Morsomt!

Tinkerbell :)

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Ved middagsbordet i går lurte datteren på 4år på om mamma og pappa kunne danse litt sammen! Hæ? Spurte vi. Jo for at på film så fikk alltid kongen og dronningen baby etter at de hadde danset!! Haha! Gleder meg virkelig til å fortelle henne om at hun skal bli storesøster snart!!

Jente født 02.06.10
App taster :)

Så søtt! :D

Åh så søtt :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Haha!! Herlig :p godt å vite at hun er klar for å bli storesøster.:) Storebror her er også veldig interessert i å vite hvordan dette foregår, han blir jo 6 så jeg har fortalt så godt jeg kunne. Og jeg ler enda når jeg tenker på den gangen han helt plutselig spør fra baksetet i bilen: tok det lang tid å lage babyen? Hvorpå sambo svarte: nei det tok ikke mange minuttene du..

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Haha!! Herlig :p godt å vite at hun er klar for å bli storesøster.:) Storebror her er også veldig interessert i å vite hvordan dette foregår, han blir jo 6 så jeg har fortalt så godt jeg kunne. Og jeg ler enda når jeg tenker på den gangen han helt plutselig spør fra baksetet i bilen: tok det lang tid å lage babyen? Hvorpå sambo svarte: nei det tok ikke mange minuttene du..

Haha! Den var fin ja!! Hun har liksom ikke spurt noe mer her, bare konkludert med at det er sånn det er. Hun er jo uansett for ung til å forstå hvordan det virkelig går til...

Jente født 02.06.10
App taster :)

*ler* var forsåvidt et greit svar:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp