Morsomt om valg av barnevogner

Nanakorobi Yaoki

Forumet er livet
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Denne videoen var faktisk ganske morsom :D https://www.youtube.com/watch?v=8o4H5Cq2uo8 kjenner meg igjen i tankene hennes. VI bodde jo i Oslo da vi hadde baby sist, og selv om vi ikke trengte å ta buss/trikk så bodde vi i leilighet, og hadde Simo og etterhvert Babyjogger City Mini GT. I dag trilla jeg treåringen i all snøen i Babyjogger City Mini GT her vi bor nå. Det ble helt stopp. Hun måtte ut og gå :P Da tenkte at jeg gleder meg veldig til å kjøpe Emmaljunga Mondial/Edge til nestemann med fire faste lufthjul. Meeen vil jo gjerne ha en liten nett vogn til å ha med på bilturer også.

Uansett, morsom video :)

Haha! Den er fantastisk! :D Slet virkelig å komme meg frem selv. Ikke lett med all den snøen! :P

Vi er litt i samme situasjon, men dattera vår er 2 år og 3 mnd nå (vil være 2 år og 8 mnd når minsten kommer). Skjønner fra innlegget at dere ikke trenger søskenvogn, men hva er tankene dine rundt det? Jeg er veldig usikker på om vi skal bare kjøpe en ny vogn til minsten og evt fotstøtte til eldste, eller om det vil være nødvendig å ha dem begge i vogn (er jo litt lettere å holde styr på).

[emoji23] Blir helt forfjamset jeg, når folk ikke forstår at man trenger minst 2 vogner! Hittil har jeg vel vært innom sikkert 10 forskjellige vogner til de to første, lurer på hvor mange lillebror får? [emoji848] Hittil har jeg bare kjøpt 1 brukt og bestilt 1 ny [emoji85]

[emoji23] Blir helt forfjamset jeg, når folk ikke forstår at man trenger minst 2 vogner! Hittil har jeg vel vært innom sikkert 10 forskjellige vogner til de to første, lurer på hvor mange lillebror får? [emoji848] Hittil har jeg bare kjøpt 1 brukt og bestilt 1 ny [emoji85]
Ja, det er fint å ha to, slik jeg ser det :) En med fire faste hjul og god demping, og en liten som er enkel å slå sammen og med svingbare hjul. Vi klarte oss fint med bare to vogner til første, SImo og Babyjogger City Mini GT. Så jeg tviler på at vi kommer til å ha mer enn to til neste (Emmaljunga Mondial + ?(babyjogger?Bumbleride?Nxt? Time will show). Men vi kjøper kun Emmaljunga først

Back
Topp