Morsomt eller ikke? *link*

shiby

Forumet er livet
Hvordan hadde du reagert hvis noen hadde gjort dette mot deg?
Hadde du sett humoren i det og ledd med, eller hadde du blitt sur? [:)]

link til VG.

http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=10044494

så lenge ingenting hadde blitt ødelagt så tror jeg at jeg hadde klart å se humoren i det[:D]

jævlig sur!! 

ORIGINAL: Tuten

Så lenge de rydder opp etter seg, ved å male tilbake igjen, så ville jeg sett humoren i det. Om de derimot IKKE tar jobben etterpå, så er det ikke humor! Men faanskap!

ENIG!!

ORIGINAL: EA_CJ

Haha.... tror ikke jeg hadde blitt så sur.... [:D][:D] Hadde sett humoren i det og hevna meg senere[8D][:D]

ELSKER ROSA!!!  [:D][:D]

Hadde blitt kjempesur!!! og krevd at de fikset det men en gang!!

Tror jeg hadde sett humoren i det...

De to kuleste pranksene jeg har sett er
1. De som satte på vekkerklokke på mobilen, la den i en luft og vanntett pose, hadde den i vann og frosset den ned, for så å legge den inn til en kamerat som skulle på jobbintervju dagen etter...
De satte alarmen på veldig tidlig og kameraten ble så frustrert at han til slutt kastet mobilen (eller isklumpen da) i veggen.

2. De som benyttet sjansen da kameraten var borte til å sette opp en lettvegg der døra til hans rom i kollektivet var. Da han kom tilbake kunne man ikke se det hadde vært en dør der fordi de hadde malt og hengt oss bilde[:D]

Så lenge de rydder opp etter seg, ved å male tilbake igjen, så ville jeg sett humoren i det. Om de derimot IKKE tar jobben etterpå, så er det ikke humor! Men faanskap!

Jepp... det blir liksom veldig mykje ekstramaling, penger og arbeid... Og hadde det skjedd etter at vi no får pussa opp litt her... hadde blitt så rasande altså..

enig

ORIGINAL: kniberg

ENIG!!

Back
Topp