morsomme ting barna sier...

ades

Blir kjent med forumet
...om graviditeten

Hun eldste i hus er 4 år og forstår mye når det gjelder graviditet. Her om dagen da jeg sto i dusjen med vannet rennende på babymagen kom hun inn på badet, så på meg og sa: "babyen i magen din tror at det regner...":smiley-bounce022

Og med mine ryggplager har man ikke den raskeste gangen og da spør hun: " går du sakte for at babyen i magen skal sovne?"

Har dere noen gullkorn fra de minste?

Min på snart 3 år er opptatt av at han skal passe på babyen, stryker og er forsiktig. Veldig opptatt av babyer om dagen. Kommer med morsomheter hele tiden.

Måtte le da han en kveld her lente seg inn mot magen å ropte " Baby!!! kom ut"

Sent from my iPhone using BV Forum

Last edited:
Nevøen min kom med en herlig en her om dagen. Han var hos mamma (sin bestemor) og mamma drev på å strikka til babyen og mamma fortalte at den var til babyen til tante og onkel. Da kom det brått fra gutten: "Den har jeg ikke sett!" noe som jo sant er så måtte forklare at neida, den har jo ikke kommet enda men er i magen til tante.

Her er barna opptatt av forandringer på mammans kropp.
Jr på 13 kom inn på badet da jeg dusja: mamma holder du på å få melk i puppan no? Æ : næi det er tidlig enda, hvordan det? Jr: jo dæm har blitt så FYLDIG.... :)

datra på 5 da jeg gikk ned trappa med min bekkenløsning : hah mamma du ser latterlig ut.....

Og hvis det er noe hun ikke orker å hjelpe til med svarer hun at hun har vondt i bekkenet..... Mulig hun har hørt mamman sin si det... ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hver dag sier minste her på 4 år "mamma, no har magen din vokst kjæmpemasse! Æ trur hu kjæm ut snart"
Laaang ventetid for de små gitt :)

Nevø 3 år. "Tante når du har ploppa ut babyen da kan onkel legg den i vogna"
Haha håpe fødselen bi like lett som han fikk det til å høres ut som:p

Haha.. Mye fint her.. :) min sønn på fire har veldig lyst t å ha baby i magen han også, forklarte at d bare er jenter som får babyer i magen. Så da fant han ut at når babyen vår hadde kommet skulle han bare putte den inn i rompa si, så fikk han endelig baby i magen oxo! :) haha.. Tror ikke han skjønner hvor stor babyen egentlig er.. :p

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp