Morsomme ting babyen din gjør..

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
Har babyen din noen rare vaner eller gjør den noe morsomt?

Victor Èmil får i alle fall meg til å le godt av og til før han skal nyse så roper han ut kjempe høyt! :P
Skikkelig dramatisk! ;)

Også er han morsom når han kjefter på puppen hvis han glipper/ ikke får umidellbart tak!

Når han er sulten og søker i det jeg skal legge han til ''sier'' han akkurat det samme som storesøstra gjorde da hun var baby noe sånn som ''Aia, aia, ai!'' :P

I går hadde vi en lengre samtale! :P
Får hver gang jeg nusset han på kinnet så kom han med et deilig sukk og stønnet ''Ahh'' :P
Og sånn holdt vi på leeeenge. Nuss og sukk annenhver gang. :) Og som han smiler om dagen <3

Frøkna vår knirker! :P hehe... Ligger på sofaen og prater med oss med å knirke... Så søtt :D

Og så kommer ho med noen rare hyl innimellom :P

Og hvis ho e sulten ligge ho å vrir seg t ho komme i nærheten av der patten ska være uansett kem ho e hos :P
Smiler gjør ho og :) e så søt atte! :)

Jente 27.07.13 <3

Ja og så når ho tisser former ho munnen til en O :P nesten sånn fiskemunn :P hihi

Jente 27.07.13 <3

gutten vår lager de morsomste grimaser når han strekker seg etter søvn :D

Er fugleunge når han er sulten (åpen munn og stanger i deg)
stønner når han drikker + lager lyder når han svelger
Ler og gråter i søvne
Ser uskyldig på og når han lager en real bæsj i bleia
Noen ganger så raper han mannerap (jeg kjefta på typen i gpr fordi han stod i naborommet og rapte høylytt - når balkongdøra var åpen slik at hele nabolaget hørte... tok feil der gitt, for var bare lille Sondre...)
Sutta intensivt på hånda til typen når vi var på Babysvømming

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Siden første natten har han laget koselyder når han sover! Høres ut som en kattunge som maler<3

Like før han kobler seg til puppen, blir han veldig ivrig, puster fort og grynter:)

Lager hyperventilering/snøfting når det er tid for pupp! :-) Utrolig praktisk, og en ganske morsom lyd.

Mange grimaser - spesielt de første ukene :-)

Jo, masse anna gøy også, feks "latter" på innpust!

Lager hyperventilering/snøfting når det er tid for pupp! :-) Utrolig praktisk, og en ganske morsom lyd.

Mange grimaser - spesielt de første ukene :-)

Jo, masse anna gøy også, feks "latter" på innpust!

Lillefrøkna lager også slik lyder når det er på tide med mat eller så sutter hun på nesen til pappaen :p

Ellers høres Lillefrøkna ut som en pipeleke når hun holder på å sovne eller kanskje våkner lett om natten.

♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Lager knirkelyder når hun koser seg med puppen. Noen ganger skvetter hun seg selv, om hun sovner ved puppen og det kommer en høy smattelyd! :p

Hun lager herlige ansiktsuttrykk når hun er ferdig å spise, mens hun strekker seg.

Om hun gråter lager hun rare lyder når hun nærmer seg puppen.

Verandaleppe når hun gråter.

Hever på øyenbrynene.

Blir helt stille, og rød i ansiktet når hun bæsjer. Promper høyt! :p

Artig tråd!:)

Markus har den festligste måten å bæsje på! Venstre arm knyttet så hardt og tett inntil kroppen at den blir blå, høyre arm strak(gjerne opp i været om han ligger flatt;)), føttene strekker han så langt de kan, tomatrød i trynet, og lydene han lager når han presser! Priceless;) Jeg ler hver gang!:) Aldri tvil;)

Alltid når jeg legger han inntil brystet, så kommer han med en spesifikk lyd, litt som en "uuh":)

Måtte le litt av prinsen her i sta på stellebordet da vi drev å tullet. Han var bare SÅÅÅÅ blid og pludret MASSE frem og tilbake og plutselig kom det en sjelvende sutreleppe frem, men så gikk det over i smil igjen før han neeeeesten var på gråten igjen. Hehe. Huff. Mulig det var noe som skjedde i magen men det var jo litt festlig å se på. ;)

Når han jobber ''der nede'' så trekker han skuldrene til seg og lager eselhikst og dønn alvorlig med rynkede bryn hver eneste gang. ;) Serious buisness! ;p

Minsten her former munnen sin helt rund innimellom - kanskje det er når han tisser ;)

Når han får nysebyer, så blir det så mange nyser at den siste bare brøler han ut "Ahaaaaaa".
Er sikker på at han en gang nøs mens han sa "atsjo" :P

Hu her har begynt å herme etter det vi gjør nerd ansiktet. Så en kveld satt vi å geipet til hverandre eig hver gang jeg geipet til hu så satte hu opp ett overrasket ansikt og ble kjempe gira. Jeg holdt på å le meg ihjel. Når hu gir er og vi tar hu opp blir hu liksom ikke ferdig med p grine med en gang. Bare ser på oss og kommer med en veldig lav og rar grinelyd. Knirker som lyden i forbannelsen når hu sover, kjempe skummelt.

Minsten blir kjempeirritert når han hikker og skravler og "kjefter" på hikken.

Han promper ofte når han ligger på magen og trener. Anstrengende vettu :)

Han har også veldig mange morsomme ansiktsuttrykk :)

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Hun har verdens søteste sur-munn, det er ingen tvil om hvordan humøret er når munnvikene peker rett ned. :)
Også prater hun hele tiden, håper hun blir en skikkelig skravlehøne.

Det nyeste e at ho ruller fra rygg til mage i sofaen mot meg så tyngdekraften hjelpe jo til litt då...
Men så når ho har rulla rundt blir ho dritfornærma! :P

Jente 27.07.13 <3

Den siste uka er det en del prat her, han er sååå søt når han prater. Å di siste dagene ler han å fniser nesten når han ser meg å rister litt på hodet å er så god hihi :) å når far lager billyder mot magen kommer jeipen helt nedpå knærne nesten å nesten gråt haha han er nå så søt da :)

❤gutt født 27/6❤

Back
Topp