Morsomme tall i slekta

babymama00

Flørter med forumet
Lurer på om noen har kule bursdager eller andre datoer som gjentar seg eller noe annet morsomt?

Slekta til min svigermor er morsom:
Alle barna, utenom én, har bursdag den 21. i mnd. Til og med foreldrene har bryllupsdag 21. mai :p

Mannen min og søsknene er født 9., 9. og 29. :)

Meg og mine søsken er født 19., 28. og 29.

Vårt barn er født 10., så lurer på hvilken dato neste kommer :D

Min mor og hennes tvilling søster er født 1 april
Jeg er født 13 februar
Mine barn 20,07 og 06
Mellomste et født på unionsoppløsningen..

Her har mamma og pappa henholdsvis 14.mai og 14.januar, eg 4.juli, mellomste søster 4.august og lillesøster 2.august. Farmor har 2.mai:)

Spent på om mini kommer 2., 4., eller 14.februar! Termin 10.:)

Jeg er født 11.11, min bestefar hadde også bursdag på samme dag. Jeg var født kl 11 og var også det 11. barnebarnet. Bestefar døde også når jeg var 11 :Heartred

Jeg er født 11.11, min bestefar hadde også bursdag på samme dag. Jeg var født kl 11 og var også det 11. barnebarnet. Bestefar døde også når jeg var 11 :Heartred
Sniker. 11/11 kl 11 var da våpenhvilen inntrådte i 1918! Men det vet du sikkert allerede :)

Her har mamma og pappa henholdsvis 14.mai og 14.januar, eg 4.juli, mellomste søster 4.august og lillesøster 2.august. Farmor har 2.mai:)

Jeg er også spent på når neste kommer. Kanskje 9.9, 10.9 eller 19.9.? xsmile9

Mi mellomste synes det er gøy at hun blir 11 (som jo er to like tall, eller altså speilvendt om senter) 22.02.2022 som også er speilvendt om senter.

Men ellers har vi ikke sånn spesielt spennende datoer å skilte med. Vi var 6 timer unna at alle ungene er født på offentlige flaggdager da, men nevnte mellomste ble altså ikke født på kongens bursdag, men 6 timer inn i den neste dagen. De to andre er født på hhv en kongelig bursdag og på første juledag.

Mitt første barn er født på sammen dag som foreldrene mine har bryllupsdag, akkurat 30 år senere. Hun er også født den 13. som faren min.
Jeg, svigerbror og svigersøster er alle født den 16. i ulike måneder.

Fireåringen min er født på samme dag som min bror. Tror ikke det blir noe spesielt med nestemann i september. Bortsett fra at hele svigerfamilien har bursdag på høsten. Så da starter babyen i september, så blir det oktober, november og jeg til slutt i desember.

Fireåringen min er født på samme dag som min bror. Tror ikke det blir noe spesielt med nestemann i september. Bortsett fra at hele svigerfamilien har bursdag på høsten. Så da starter babyen i september, så blir det oktober, november og jeg til slutt i desember.

Ja, det blir fullt opp med bursdager på høsten både på min side, svigers og i vennegjengen min :p

Wow, det er som om kroppene vet hva de skal gjøre når <3

Wow, det er som om kroppene vet hva de skal gjøre når <3

Haha, ja:) Husker så godt når siste lillesøster kom(2.august) og eg ble først så oppgitt fordi hun ikke kom 4. slik som meg og andre søstro. Men så kom eg på at farmor(hun bodde med oss på den tiden) hadde 2.mai og da var det liksom greit:hilarious: Eg var 11 år, haha.

Back
Topp