Morsomme replikker i hverdagen

Mamsemoms

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Mannen smalt fra seg fra sofakroken her.
"Jeg greier ikke å ta folk som drikker te seriøst, jeg!"
Lo så jeg skreik. Han er så rar - og jeg er rarere.

Uansett, inspirert som jeg er:
Sleng inn noen morsomme utsagn/replikker/passet påskrevet du har hørt i det siste a!

Haha! Jeg drikker mengder med te, klarer ikke alltid ta med selv seriøs jeg heller :p

Mamma tok et kakestykke til sambo og det veltet.
Så sa hun du får unnskylde men jeg fikk det ikke til å stå.
Ja nei det er ikke hver gang jeg får det til å stå jeg heller, sa han helt knusktørt.

:hilarious:

Mamma tok et kakestykke til sambo og det veltet.
Så sa hun du får unnskylde men jeg fikk det ikke til å stå.
Ja nei det er ikke hver gang jeg får det til å stå jeg heller, sa han helt knusktørt.

:hilarious:
Hadde jeg hatt noe i munnen da, hadde det nok kommet ut igjen !! :hilarious:

Guttungen var vel ca tre år da han gikk for å åpne døra. Utenfor sto det en veldig kraftig mann, og da slenger han igjen døra og utbryter "det er det værste jeg har sett!!!"

Jeg lo så tårene trilla :) heldigvis hørte ikke han som sto utenfor døra noe ;)

Guttungen var vel ca tre år da han gikk for å åpne døra. Utenfor sto det en veldig kraftig mann, og da slenger han igjen døra og utbryter "det er det værste jeg har sett!!!"

:laughing025

Hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah :laughing021

Ikke akkurat en kommentar siden ordforrådet til mini ikke er så veldig godt utviklet enda;

Min kjære setter på den der joike-sangen som jeg av en eller annen merkelig grunn ikke husker navnet på akkurat nu, han ville nemlig at mini skulle få et innblikk i sine samiske aner.. Han er nordnorsk, men har IKKE samiske aner :p

Når sangen er over kommer det fra mini (1,5 år); e lå le lå le lå le - e lå le lå le lå le.

Å nå vil hun ikke slutte! Vov, se der, mjau, drikke og takktor er bytta ut med joik - bra jobba pappsen -.- :p

Jeg mista solbrillene mine i gulvet på bilen en dag, og siden magen begynner å bli ganske i veien da jeg bøyer meg, så kommer det en del stønn og ynk når ting skal plukkes opp.. Dette var et sånt øyeblikk, hvor jeg kontant kommer med følgende utsagn; "Oi, det der var en skikkelig sånn lyd jeg lager i senga!"..
Var jo ment til at jeg lager rare lyder når jeg snur på meg for tida, men det ble litt feil..!:-P Gubben holdt på å kjøre av veien fordi han lo så:-P

Back
Topp