Morsomme Mamma T-shorter :-)

så bra :-)  Syntes de var ganske tøffe ja, bare håper de sender til Norge og at frakten ikke er så dyr :-P [;)]

De var kuuule!!! [:D]

Jeg har så lyst å gå amokk.. er jo kjempe kule gaver til gravide venninner og sånt også.. Og selvfølgelig til meg selv :-P

Jeg skal i hvertfall bestille 4! Det er helt klart! De var jo så mange kule der!! *sikle*

Jeg skal også bestille derfra, men jeg skal bestille fra den amerikanske siden siden jeg bor borti USA[:)]

Så kule de var [:D] har lyst på en sånn som står my little nudger [;)] hvis noen andre har lest twilight serien så skjønner de :)

Hehe, så kule![:D]

Jeg vil ha dem med en mini-rockestjerne inni magen!!

de sender til hele verden, og frakten er 7 US$ for 1. t-skjorte, hvis man bestiller flere betaler man visst 4 US$ ekstra... så frakten er heller ikke ille....
hmm....tror jeg må finne sambo sitt visa og bestille...kaanskje han ikke oppdager det før det er forsent [8|] [:)]
masse stilige t-skjorter jeg har lyst på der

jeg skal gå amok der, for å si det sånn =)

Da skal jeg bestille ett par.. prøve iallefall.. Var bra frakten ikke var så gale.. Blir fantastisk å vise frem  magen når den kommer for fult med ny t-shorte , hehe

da har jeg bestilt fire=) og skal bestille en til, som jeg ikke klarer å glemme=)

Det ble:
Planning my escape in september
Loading....
future rockstar
future geek

og den jeg bare må ha er
the baby made me eat it

(noe jeg føler stadigvekk=)

ORIGINAL: MariaKA

da har jeg bestilt fire=) og skal bestille en til, som jeg ikke klarer å glemme=)

Det ble:
Planning my escape in september
Loading....
future rockstar
future geek

og den jeg bare må ha er
the baby made me eat it

(noe jeg føler stadigvekk=)

Hehe, bra valg!  

Jeg sitter og bestiller også!
Skal i hvertfall ha fire ja, muligens fem... Skal bestille i kveld, så de forhåpentligvis kommer i slutten av ferien.
Vi kan jo legge ut bilder av de vi har kjøpt når de kommer [:D][:D][:D]

ORIGINAL: MitteMinda

tøffe ja [:D]

Back
Topp