Med første fortalte vi det på bursdagen min, jeg pakket inn en body og babytøfler og sa noe a la «se hva jeg fikk av X (mannen min)»
Denne gangen sa vi «vi tok et bilde av barnebarnet deres i går» og ga ultralydbilder
Begge ble litt corny, men de skjønte bildet

Vurderte også å kjøpe T-skjorte til storesøster hvor det står «storesøster», men ville ikke kjøpe en T-skjorte som bare ble brukt typ 1 gang, kunne kanskje lage en krone eller noe slik til storesøster.
Siden jeg har termin rundt 17 mai tenkte jeg å lage noe med 17 mai eller vår tema. Koselig 17 mai antrekk til baby eller noe slik, body med 17 mai sløyfe e.l. Men det ble ikke det allikevel
Andre venner som ikke er så nære men som vi kommer til å fortelle over melding o.l. Blir det kanskje ultralydbilde, kanskje noe med storesøster.
Har sett mange kreative annonseringer på sosiale medier, mye morsomt der, men vi kommer ikke til å annonsere på face. Blir kanskje indirekte ved at vi legger ut noen bilder hvor magen er synlig i julebilde eller noe slik, men vi poster svært sjeldent på Facebook osv.