Morsomme måter å dele nyheten på?

Anonyym

Elsker forumet
Sensommerskattene 2023
Siden dette er 3 barnet og ABSOLUTT siste, hadde det vært moro å funnet på noe skikkelig kult til nærmeste familie og venner. Det er jo ideelt å kan gjøre dette i jula, men alle tips mottas med takk:D

Siden dette er 3 barnet og ABSOLUTT siste, hadde det vært moro å funnet på noe skikkelig kult til nærmeste familie og venner. Det er jo ideelt å kan gjøre dette i jula, men alle tips mottas med takk:D
Sniker
Gi bort en pakke med noe som besteforeldre skal ta vare på til termin?

Slik fortalte vi det til våre foreldre i 2020! Fikk en gaveeske de skulle åpne ❤️ veldig gøy!
Denne gangen tenker jeg at dattera vår skal gi de et ultralydbildet, enten bare bilde eller i en pakke som sist!
20200520_160406.jpg

Følger :)
Her blir det nok mest sannsynlig bare å fortelle det når jeg er over halvveis... Er fjerde barnet og familie mistet interessen/kom med stygge kommentarer når jeg var gravid med min andre, så tviler jeg gidder gjøre noe ut av det, men ønsker følge tråden i tilfelle (er jo noen som hadde blitt glad selvfølgelig) :)

Følger :)
Her blir det nok mest sannsynlig bare å fortelle det når jeg er over halvveis... Er fjerde barnet og familie mistet interessen/kom med stygge kommentarer når jeg var gravid med min andre, så tviler jeg gidder gjøre noe ut av det, men ønsker følge tråden i tilfelle (er jo noen som hadde blitt glad selvfølgelig) :)
Så trasig at enkelte er sånn:( det er så trist!! Vi blir nok også å få noen sånne kommentaren vil jeg tro, men forventer de nesten fra enkelte :p

Planlegger å fortelle det til familien julaften, kanskje litt før til noen av dem da de skal bo hos oss. Da får dem hver sin t-skjorte der det står noen morsomme ting. Sambo fikk en pakke med to bodyer med morsom tekst.

Jeg også forventer noe dill fra noen familiemedlemmer, men disse har vi ikke mye kontakt med i utgangspunktet.

Vi tenkte å ringe rundt på FaceTime på julaften og sei at vi har glømt ein presang.

Jeg er bare 3+3 enda, men vi skal blant annet i middag til mine svigers i jula der de serverer kveite. Og man skal jo ikke spise kveite som er over 3 kg. Vi vet jo ikke str på det vi får servert. Slik at vi funderer på å si det til foreldrene våre på julaften. Jeg er en blanding av at det er litt tidlig å si, samtidig som at det hadde vært en fin ting å gjøre på julaften. Hva tenker dere? :playful: Er 4+5 på julaften

Jeg er bare 3+3 enda, men vi skal blant annet i middag til mine svigers i jula der de serverer kveite. Og man skal jo ikke spise kveite som er over 3 kg. Vi vet jo ikke str på det vi får servert. Slik at vi funderer på å si det til foreldrene våre på julaften. Jeg er en blanding av at det er litt tidlig å si, samtidig som at det hadde vært en fin ting å gjøre på julaften. Hva tenker dere? :playful: Er 4+5 på julaften
Vi kommer til å si det til familien hans på lillejulaften :Heartred Er 5+2 da. Ellers har vi fortsatt det til hele kjernefamilien min og nærmeste venner :)

Vi har skrevet det på julekortet! Hadde en liten oppsummering om året som hadde vært og at det kommer et lite tilskudd til familien til neste år dersom alt går bra :Heartred Har allerede sagt det til nærmeste venner og familie siden mange visstevi prøvde på en til:joyful: da sendte vi snap fra juleverksted der vi lagde hele familien i dorullnisser og hadde laget en ekstra liten en…:Heartred

Sniker fra juni..
Vi har bestilt puslespill formet som et hjerte med bilde fra ul på, og teksten «Gleder meg til å møte dere i juni». Vi skal gi et sånn til foreldre på begge sider nå i helga..hadde tenkt å vente til julaften, men siden vi skal besøke samboerens familie i helga (de bor 4 timer unna), og det begynner å synes, tar vi det heller nå:happy: Er i uke 17, så er vel snart på tide at de får vite:hilarious:

Mannen min er nok ikkje heilt klar over at me prøve :hilarious: og siden eg sa til han at eg fekk mensen (var så sjukt hormonell så måtte jo forklare koffer, eg trudde jo eg hadde fått mensen så) så er han heilt off guard. Og berre 8 dagar til julaften. Dette er vårt 4 barn, og har født 2 i ma og mista ei i sa, så føler at å annonsere graviditet er nesten vanlig blitt. Så sjølv om det sitter langt inne å holde det hemmelig i 8 dagar så har eg bestemt meg for at på julafta, då vår familie på 5 feirer jul aleine for første gang så skal det ligge ein julepakke til storebror (har 2 jenter og fekk ein gutt i fjor), med ein body oppi der det står eg skal bli storebror! Det blir så gøy!!:santa

Når eg blei gravid med første for 10år siden fant eg det ut på lille julaften og gav eit par babysokker i adventsgave til mannen 24.des med kort der det sto at han skulle bli pappa. Då var eg nøyaktig 4+0 og samme dag gav me gave (baby strikkesett) til begge våre foreldre, ingen var besteforeldre fra før så det blei SÅ stas. Og jada, alt blei handla litle julaften og på julaften:hilarious:

Eg driver også ein nettbutikk der eg trykker på julekuler, og i år er det fleire som har bestilt kuler der det står f.eks Bestemor 2023, som kommende besteforeldre skulle få på julaften. Syns det var ein sneden idé!:santa

Oi er det kveite på 3 kg?? gått å trodd det var ikke kveite over 2 meter jeg. Da må jeg også tenke på det på juleselskapet

Oi er det kveite på 3 kg?? gått å trodd det var ikke kveite over 2 meter jeg. Da må jeg også tenke på det på juleselskapet
På Helse-Norge står det at man bør unngå å spise blåkveite på over tre kilo/atlantisk kveite på over 35 kilo :playful: Ja er faktisk bare det jeg må tenke over i jula

På Helse-Norge står det at man bør unngå å spise blåkveite på over tre kilo/atlantisk kveite på over 35 kilo :playful: Ja er faktisk bare det jeg må tenke over i jula
Jeg vet ikke hvilken kveite vi pleier og ha :hilarious: Meen må vel heller finne meg noe annet den dage, selv om kveite er latterlig godt!

Jeg vet ikke hvilken kveite vi pleier og ha :hilarious: Meen må vel heller finne meg noe annet den dage, selv om kveite er latterlig godt!
Ja vi skal til svigers på middag og spise det, så vi skal si at vi er gravide på julaften for å kunne planlegge den kveitemiddagen siden hele hans familie skal dit, og vi har litt lyst til å vente på å si det til søsken :playful:

Tror jeg gjør som sist :p Annonserer det med ultralydbildet fra OUL:love017:Heartpink F.eks "Hei Onkel! Gleder meg til å treffe deg i August 2023:Heartred

Da skal vi fortelle det til våre foreldre i morgen når de kommer på litt førjulskos. Vi skal servere gløgg og har teipet på navn på skjeene, så regner med de blir litt overrasket :playful:

Da skal vi fortelle det til våre foreldre i morgen når de kommer på litt førjulskos. Vi skal servere gløgg og har teipet på navn på skjeene, så regner med de blir litt overrasket :playful:
Teipet på navn på skjeene? Skal dere teipe på navnet til den nye babyen? Skjønte ikke denne :p

Back
Topp