Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SnikerSiden dette er 3 barnet og ABSOLUTT siste, hadde det vært moro å funnet på noe skikkelig kult til nærmeste familie og venner. Det er jo ideelt å kan gjøre dette i jula, men alle tips mottas med takk
Så trasig at enkelte er sånn det er så trist!! Vi blir nok også å få noen sånne kommentaren vil jeg tro, men forventer de nesten fra enkelteFølger
Her blir det nok mest sannsynlig bare å fortelle det når jeg er over halvveis... Er fjerde barnet og familie mistet interessen/kom med stygge kommentarer når jeg var gravid med min andre, så tviler jeg gidder gjøre noe ut av det, men ønsker følge tråden i tilfelle (er jo noen som hadde blitt glad selvfølgelig)
Vi kommer til å si det til familien hans på lillejulaften Er 5+2 da. Ellers har vi fortsatt det til hele kjernefamilien min og nærmeste vennerJeg er bare 3+3 enda, men vi skal blant annet i middag til mine svigers i jula der de serverer kveite. Og man skal jo ikke spise kveite som er over 3 kg. Vi vet jo ikke str på det vi får servert. Slik at vi funderer på å si det til foreldrene våre på julaften. Jeg er en blanding av at det er litt tidlig å si, samtidig som at det hadde vært en fin ting å gjøre på julaften. Hva tenker dere? Er 4+5 på julaften
Spennende ja vi ender vel opp med å si det til svigers på julaften og mine foreldre i romjula hvis alt går som det skal frem til daVi kommer til å si det til familien hans på lillejulaften Er 5+2 da. Ellers har vi fortsatt det til hele kjernefamilien min og nærmeste venner
Oi er det kveite på 3 kg?? gått å trodd det var ikke kveite over 2 meter jeg. Da må jeg også tenke på det på juleselskapetJeg er bare 3+3 enda, men vi skal blant annet i middag til mine svigers i jula der de serverer kveite. Og man skal jo ikke spise kveite som er over 3 kg. Vi vet jo ikke str på det vi får servert. Slik at vi funderer på å si det til foreldrene våre på julaften. Jeg er en blanding av at det er litt tidlig å si, samtidig som at det hadde vært en fin ting å gjøre på julaften. Hva tenker dere? Er 4+5 på julaften
På Helse-Norge står det at man bør unngå å spise blåkveite på over tre kilo/atlantisk kveite på over 35 kilo Ja er faktisk bare det jeg må tenke over i julaOi er det kveite på 3 kg?? gått å trodd det var ikke kveite over 2 meter jeg. Da må jeg også tenke på det på juleselskapet
Jeg vet ikke hvilken kveite vi pleier og ha Meen må vel heller finne meg noe annet den dage, selv om kveite er latterlig godt!På Helse-Norge står det at man bør unngå å spise blåkveite på over tre kilo/atlantisk kveite på over 35 kilo Ja er faktisk bare det jeg må tenke over i jula
Ja vi skal til svigers på middag og spise det, så vi skal si at vi er gravide på julaften for å kunne planlegge den kveitemiddagen siden hele hans familie skal dit, og vi har litt lyst til å vente på å si det til søskenJeg vet ikke hvilken kveite vi pleier og ha Meen må vel heller finne meg noe annet den dage, selv om kveite er latterlig godt!
Teipet på navn på skjeene? Skal dere teipe på navnet til den nye babyen? Skjønte ikke denneDa skal vi fortelle det til våre foreldre i morgen når de kommer på litt førjulskos. Vi skal servere gløgg og har teipet på navn på skjeene, så regner med de blir litt overrasket